karmakarisik

56 2 0
                                    

-TURŞU-2 haftadır terra rosayi görmedim.Sevgilisi ortalarda kendisi yok.

(Terra rosa:11.sınıf taş çocuklardan biri.Sevgilisi boktan.Kendinden beş kat büyük.Erkek)

-KABARIK-Terra rosa malını her gün görüyorum. Ama benim mal sırığı(Sırık:12.sınıf 1.90 boylarında kütük yaratık.erkek) neredeyse üç haftadır görmüyorum. Okula gelmiyor. Dün tüm 12 ler geldi.(penguen bile) bu salak gelmedi. Şimdi düşünüyorsunuz bu yafşak niye yazmıyor? Eringeç çünkü. Nefes aldığına bile şükrediyoruz.Turşu bu bizim mal aygıra (Aygır: bizim sınıftaki ayı. aygırın kız olmasını beklemeyin) bugün laf attım. Virüs bulaşmış olabilir.

-TURŞU- Oha hemen temizlenmen gerek. Seni dezenfekte etmek lazım. Senin kabakta aygırın kıçında dolanıyordu. Zaten voleybol maçında oturup mal mal izliyorlar. Biz oysa bir tarafımızı yırtıyoz onların gıkı çıkmıyor. Hepsi odun hemde işlenmemiş. Hepsi eşek kadar olmuşlar hâlâ işlememişler. Bu nedir ya.  Bu arada yafşağın kocası sünepe gelmedi. Hastalanmış. Bizim yafşakta hasretine dayanamadı.Öğleden sonra servise bindi. Sentoruyla güle oynaya kocasına bakmaya gitti.=)

-KABARIK-Sevmiyom felan diyo ama sünepeye dayanamıyor.Boynu da olsa taş gibi çocuk .Buldukça bunuyosunuz.Zaten ben evlendirdim bunları .Seni de kırmızılıya ben yaptım.Kırmızı kırmızı takılıyorsunuz.Ayrıca voleybol maçı deyip coşkun rehber hocamızı unutmamak lazım.Tüm aygırin grubu toplansa o ses çıkmaz.Manyak sonra tüm hocalar bizim coşkundan dayak yedi.Matematikçi bile (matematikçi hiperaktifdirde)

-TURŞU-Matematikçi sınıfa her geldiğinde kolunu bacağını çarpar.Bi keresinde sınıfta pantolonu sıraya takılmıştı ve yırtılmıştı.) Kes kes bana kırmızılı lafını etme. Yakışmıyoruz bile. Uzak tur o çocuğu benden. Yafşağa sanat eseri birini buldun. Bunun devamı gelicek diye birşey yok. Kendini hemen çöp çatan ilan etme.

-KABARIK-size fıstık gibi çocuk buluyorum. Mesela sünepe yafşağın ruh ikizi. İkisi arka sıralarda uyuyorlar. Çocuk espri bile yapıyor. Küçük havvaya biyolojide fotosentezle solunumun farkına ne demişti?'Giren çıkan belli değil'(Çocuk süper) Al eve götür cinsinden çocuk işte. Kırmızının kepçe kulakları yeter. En azından kibar çocuk. Tut sesini bence. Turşu kırmızılıyi kafana takacağına git yazılınca çalış.

AL EVE GÖTÜR =)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin