Taş hakkım doldu

14 4 0
                                    

-TURSU-Pekte beklediğim gibi gitmeyen bir yaz tatili geçiriyorum.Şu an açlıktan ölüyorum.İftarı iple çektiğim doğrudur.

Bu arada birkaç bomba haberim olabilir.Öncelikle ulaşılmazı oynama sebebimi açıklamak isterim.

Öncelikle bilgisayarım serviste ve telefonumun bataryası patladı.Doğru duydunuz patladı.

Birinci bomba benim boru sevgilisiyle barışmış sebebe gelirsek kızın annesi olaya el koymuş ve benim aklıma gelen ilk diyalog

"Kızım hamile"

"Nee?"

şeklinde.Bunun olma ihtimali yüksek.Büyük ihtimalle kondom yırtık çıktı ve kız hamile.Her neyse bu beni ilgilendirmez.

İkinci bombaya gelirsek terra-rosa ve sevgilisi okulda ders -buradan şüpheliyim-çalışıyorlar.Nereden mi biliyorum?

Tamam uzatmadan olayı anlatayım.İşte bir gün ben babamla yürüyüşten dönerken okulun oradan geçiyorduk saat 16:30 civarı ve okulun yanındaki yokuşun önünden geçerken yokuştan inen bir terra-rosa.

O an ağzım ciddi anlamda beş karış açık kaldı.Yanında sevgilisi ve bir çift dahaa.Tabi hızlı bir yürüyüşe geçmiş ve arkama bakmamış olmamda cabası.

Bir hafta boyunca bizde kalan kuzenimle onlara bir baskın yapma planları kurmuş olabiliriz ki benim gibi cesurluktan nasibini almamış varlık buna cesaret edemeedi.Da-da-da-dağn...

Tabi o manzarayla kaarşılaşmak istemedimKuzenim dershaneye gitmek için benide davet etti.Evv-veettt derken akbabayla aynı sınıfta fakat boruyla aynı sınıfta olmadığını öğrenince öksürük kriziyle sevincim kursağımda kaldı.

Ve mal boru dershaneye gelmiyormuş bende o akbabaya katlanamayacağımdan gitmedim.

Kuzenim=akbaba

o kadar çok konuşup saçmalıyormuş düşünün.O kadar ki.

Ve dayımın ankara'da eve aldıkları kedi sonucu-kediye alerjim var-ankara hayalleri dibe batmış durumda.

Bu arada insan bu kadar süre boyunca hiç mi taş bir çocukla karşılaşmaz.Karne gününde karşılaştıklarımızdan sonra taş hakkımı doldurduğumu farkettim.

Bir taşla karşılaştığım zaman görüşürüz :))

AL EVE GÖTÜR =)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin