Reakcja na to kiedy oglądacie razem horror
☀☀☀
[T/I] ~Twoje imie
☀☀☀
Suga
- Kurwa! Wstawaj Yoongi! - Momentalnie uderzyłaś chłopaka poduszką przez co chłopak został wybudzony.
- O co ci chodzi? Japierdole - Powiedział zaspany patrząc na ciebie.
- Nie śpij. - Odpowiedziałaś z uśmiechem.
Jimin
- A może tak, zamiast oglądać, pobawimy się - Powiedział robiąc *lenny*.
- Zapomnij.
Jungkook
- Fajnie by było, jakby wyszło to z ekranu - Powiedziałaś do chłopaka.
- Znając ciebie ,gdyby to wyszło z ekranu, spierdoliłabyś na sufit...
Jin
- Jin - Powiedziałaś slodko
- Hm?
- Głodna jestem....
- I co ja mam z tym wspólnego?
- No to żee... Pójdziesz teraz do kuchni zrobić mi coś do jedzenia - Momentalnie zatrzymałaś film, patrząc dalej na Jin'a.
V
- [T/I]- Powiedział zasłaniając twarz rękami.
- Co?
- A nie możemy oglądać Teletubisiów?
- Nie, nie możemy. - Powiedziałaś śmiejąc się cicho.
- Ale ja się boję! ZOBACZYSZ TO PRZYJDZIE DO CIEBIE W NOCY! - Wykrzyczał na co ty wybuchnelas większym smiechem.
J-hope
- Nie straszne - Odparł Hobi, na co momentalnie światła się zgasiły, a z kuchni dobiegł szelest. - Co to było... - Dodał, a ty wtuliłaś się w chłopaka.
- Nie wiem... I chyba nie chcę wiedziec... I NA CHUJ MÓWIŁEŚ ŻE "NIE STRASZNE"! - Krzyknelas na chlopaka, dalej wtulona w niego.
RM
- A co będziemy robić jak skończy się horror? - Popatrzył na ciebie chłopak.
- Spać - Odpowiedziałaś po czym znowu zaczęłas oglądać.
CZYTASZ
||Reakcje BTS||
Random•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•° ❣ Tak jak w tytule ❣ •°·.•°·. •°·. •°·. •°·.•° Zapraszam~♡