Reakcja na to kiedy jest zazdrosny
☀☀☀
[T/I] ~ Twoje imie
☀☀☀
Suga
- Ten jebany chuj nie będzie cie przytulał.
-Przestań, to mój przyjaciel, najlepszy przyjaciel. Nie masz prawa tak o nim mówić!
-jasne. Przyjaciel. Mhm.
Jimin
- kiedy w końcu zaczniesz poświęcać mi czas, a nie twoim koleżankom?
Jungkook
- Ja rozumiem, wszystko rozumiem. - Popatrzył na Ciebie z kamienną miną a chwilę po tym skrzyżował ręce na piersi.
-Co rozumiesz? - Zapytałaś chłopaka z lekkim zdziwieniem bo nie wiedziałaś o co mu chodzi.
-mogłaś powiedzieć wcześniej, że już masz kogoś na boku. - Pokazał ci zdjęcie na którym byłaś t y i k u z y n.
-Jeon Jeongguk. - zaczęłaś poważnie. - to j e s t mój k u z y n.
-jasne. - Prychnął nieco po czym wyszedł z salonu w którym przed chwilą był.
Jin
-Powiedz mi w końcu prawdę. - Zaczął najspokojniej jak się da. - to twój nowy chłopak?
-To mój brat, kochanie.. Nie masz o co być zazdrosny - Uśmiechnęłaś się lekko.
-Nie wiem ci mam ci wierzyć cz tez nie..
V- Jeśli ci się aż tak on podoba, to może się z nim umów, co?! - Krzyknął na Ciebie, przez co ty się przestraszyłaś.
-Po pierwsze. Nie mów na mnie z podniesionym tonem, a po drugie przestań, chcę Ciebie, nie jego.
-Jasne, teraz tak mówisz a później co? Będziecie mieli jeszcze dziecko razem.
J-hope
Mówiłaś swojemu chłopakowi dużo razy o wszystkim i o niczym. Nie miał powodu być zazdrosny nawet trochę.
Kochał Cię i wierzył Tobie na miliony procent.RM
-czy mam zepsuć tego lalusia z tym którym się spotykasz? Bo chyba tego chcesz. Nie pozwolę, żeby mi ktoś Cię odbił. Nie, nie.
Zapraszam na moją drugą książkę!
Chat Room|| K.th + J.k
CZYTASZ
||Reakcje BTS||
Random•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•° ❣ Tak jak w tytule ❣ •°·.•°·. •°·. •°·. •°·.•° Zapraszam~♡