Reakcja na to kiedy mówisz sama do siebie
☀☀☀
[T/I] ~ Twoje imie
☀☀☀
Suga
-Gdzie to kurwa jest. No nie mogę, zaraz mnie rozniesie. - Powiedziałaś wkurzona do siebie szukając pilota od telewizora. Całą tą sytuację widział twój chłopak i zaśmiał się pod nosem już zaraz po tym dodając.
-[T/I] a może zamiast mówić tak do siebie, spójrz na moją rękę. - Ty zaskoczona spojrzałaś na jego rękę, widząc ze ma to co szukałaś.
-ODDAJ TO BO ZARAZ ZACZNIE SIE MÓJ FILM - Szybko podbiegłaś do chłopaka, a on na to pokręcił głową.
-Nie tak się prosi [T/I]. - wskazał jedną z wolnych dłoni na swoje usta - Chcę buzi, i dopiero dostaniesz.
Jimin
-Jeszcze tylko 10 przysiadów i koniec!! Wytrwam to, wytrwam!! - Odparłaś robiąc ćwiczenia
-To może ja z Tobą poćwiczę? Albo nie, albo nie.
Jungkook
- [T/I] nie mów sama do siebie..
Jin
-muffinki z czekoladą, muffinki z czekoladą - Mówiłaś sama do siebie te same słowa po kilka razy.
-Muffinki z czekoladą - Zaczął twój chlopak, naśladując Cię.
-Jin, nie mow sam do siebie. - Powiedziałaś, już po chwili zorientowałaś się, że twój chlopak Cię naśladuje.
-Ale to ty zaczęłaś.
V
Śpiewałaś sama do siebie twoją ulunioną piosenkę, przez co Taehyung przyszedł do waszego pokoju i zaczął z tobą śpiewać i przy tym tańczyć.
J-hope
-To, to już opętane jest - Odparł twój chlopak patrząc się na ciebie, jak mówisz sama do siebie.
RM
-Chciałabym być najlepsza z matematyki - rozmyślałaś.
-Przykro mi, ale nigdy nie będziesz.
___________
miłego dnia myszko, spędź go dobrze i dużo się uśmiechaj! buziaki tobie ślę~
CZYTASZ
||Reakcje BTS||
Random•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•° ❣ Tak jak w tytule ❣ •°·.•°·. •°·. •°·. •°·.•° Zapraszam~♡