Reakcja na to kiedy wypowiesz przez sen innego członka zespółu
☀☀☀
[T.I] ~ Twoje imię
☀☀☀
Suga
Zegar wybił godzinę trzecią w nocy, księżyc świecił dziś dość mocno, a ty i Yoongi spaliście jak zawsze, ty wtulona w niego a on trzymał twoją rękę na twoich włosach. Wszystko było by cudownie, spalibyście nadal, no tak, chociaż ty miałaś mocny sen.
- J-jimin - Powiedziałaś przez sen przekręcając się na bok, na co chłopak wstał zaspany i popatrzył na Ciebie
-CO!? - Krzyknął na cały pokój, ale ty dalej smacznie spałaś, nie miałaś zamiaru się obudzić. - [T/I] co Cię opętało? - Dodał i popatrzył na zegar, no tak trzecia w nocy wszystko wyjaśnia.
Jimin
Spałaś smacznie przytulona, niczym koala do Jimina. Ten jednak jeszcze nie spał, a patrzył na twoją spokojną twarz.
- Mmm - Wymruczałaś przez sen, a chłopak położył rękę na twoim udzie ściskając je lekko - Tae, tae... um - Przełknął gęstą ślinę kiedy usłyszał to co powiedziałaś,
po chwili szybko zabrał swoją rękę, która jeszcze przed chwilą była na twoim udzie.- Pogadamy sobie rano..... - Powiedział cicho, odsuwając Cię na bok.
Jungkook
Niestety tej nocy nie było koło Ciebie Jungkooka, iż napisał ci kilka godzin temu, że wróci później. Nie czekałas długo, po prostu po odczytaniu wiadomości poszłaś spać. Godzina za godziną mijała a ty dałaś się odejść do krainy morfeusza.
Nie obudziły Cię nawet trzaskające drzwi, ani krzyk z przedpokoju, no tak, to Jungkook.
CZYTASZ
||Reakcje BTS||
Random•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•°·.•° ❣ Tak jak w tytule ❣ •°·.•°·. •°·. •°·. •°·.•° Zapraszam~♡