Stara wersja
Kto z jego rasy będzie
się do Ciebie
przystawiać?
Co on z tym zrobi
oraz jakie będą
tego skutki?Przypominam,
że Wy również
możecie
nazwać kolejny rozdział.Lloyd: Daniel. (Chłopak wyglądający jak przeciwieństwo Lloyd'a)
Blondyn z początku nie będzie mógł tego znieść, pewnego razu przez ,,przypadek" sprawi, że chłopak w ataku złości wywoła u Ciebie dość nie miło wyglądającą opryszczkę, przez co oboje będą zmuszeni do ogarnięcia się oraz doprowadzenia Twojej skóry do należytego porządku.Kai: Derek. (wyglądający trochu jak on, tyle, że jego czarne włosy nie są postawione na jeża {jedna strona przykrywa mu prawe oko}, a oczy nie mają tego brązowego kolorku ~ są ciemnogranatowe)
Z zazdrości o Twoją osobę rzuci się na chłopaka dobrze wiedząc, jaki ten jest skłony do bójek. Oboje będą zmuszeni do zostania po lekcjach {niestety łącznie z Tobą} oraz wytłumaczenia dyrektorce swojego zachowania.Cole: Minoo. (Niski chłopak o bystrych, szarych oczach oraz przydługawych, morskich włosach.)
Zaczeka do północy, aż oboje znajdować się będą w ciele wilka, po czym wyzwie go do walki na oczach całej sfery. Blondyn przyjmie jego wyzwanie. Będą mieli problem z przywódcą, który za ten incydent wyrzuci ich z watahy, co dla wilkołaka jest jak wyrzucenie z własnej rodziny.Jay: Perry. (Chłopak o śmiesznych, fioletowych włosach {każdemu ze zmiennokształtnych zmieniają się kolory oczu zależnie od nastroju})
Rudzielec wyzwie go na pojedynek ,,psikusów. " niestety jeden z nich posunie się zbyt daleko, kiedy do swoich problemów włączą i jedną z nauczycielek. Za kare będą musieli zając się młodszą klasą {co w sumie nie jest o tyle karą dla nich, co dla tek nauczycielki xD}.Zane: Sebastian. (Dość wysoki chłopak o złocisto-brązowych włosach oraz jaskrawo zielonych oczach.)
Platynowłosy sprawi, że chłopak przyzna się podczas rozmowy z Tobą do naprawdę nieprzyjemnych rzeczy.
Zielonooki powoli wycofa się do szkoły przy okazji sprawiając, że nindroid przyzna się do tego co uczynił.Nowa wersja
Już wkrótce
CZYTASZ
Preferencje Ninjago~ Wznawiam to. (Opuszczone)
FanfictionHeh. Nom. Właśnie tak. Okładeczka zrobiona przez: @Disturbed_Warrior Publikowane po raz trzeci.