(W tym opowiadaniu nie ma pięciu przyjaciółek tylko moja klasa + moją kuzynka Ewa 😁😁 i przepraszam za błędy jeśli takowe są)
POV. BEE
W swojej holoformie szedłem do hangaru głównego. Liczyłem na to że któś tam będzie i nie będę się już nudził.
Wchodząc do hangeru zobaczyłem Oliwkę, Julkę, Marte, Wike, Pawła1(ogórek), Adriana1 i 2 oraz Jazz'a, Crossa i Drifa.
-Hej! Co robicie?-Zawołałem do nich.
- Zanudzamy się na śmierć- Odpowiedziała mi Liv.
- No, a gdzie reszta?-Spytałem się ich.
- Katarzyna, Ewa i Magda pojechały gdzieś z Sides'em i Hide'm.- Odezwała się Cross -A reszta gdzieś się po rozchodziła.- ( ja tu będę ja Katarzyna, a druga Kasia jako Kasia XD)
Spojrzałem na wielką choinkę. Świata, a tu taka nuda....
- Macie już przygotowane prezenty?- Wypaliła z pytaniem Julka. Wszyscy pokiwali głowami na tak.No tak... Każdy losował komu da prezent na święta... Ja mam Kasię
Nagle do hangaru wjechał Hide z którego wysiadła Katarzyna i jego holo, a po chwili był i Sides z którego wyszła Ewa, Magda i tak samo jego holo.
- Hello, my friengs!- krzyknęła Ewa z bananem na twarzy.
- A ty co!? Już chlałaś beze mnie ?!- oburzył się Jazz.
- Ja!? Jazz zluzuj! Jestem taka szczęśliwa bo coś załatwiłam! Mowie co ucieszysz się!- Ewa się broniła.
-Tak!??? A co?!-
-Do wiesz się później- wtrąciła Katarzyna.
- Coś cię wykombinowały?- spytał się ich podejrzliwie Drift.
-A nic...- Powiedziały równocześnie i się wyszczerzył.-My z katriną tylko mamy coś co rozweseli was wszystkich- Ewa zrobiła djabielski uśmieszek.
- Nie gadaj im oszołomie- Skarciła ją Katarzyna.
-Dobra ja już nie wnikam- powiedziałem
POV.KATARZYNA (XD)
-Dobra my idziemy!- Krzyknęłam, wziełam Ewę za rękę i popędziłyśmy do mojego pokoju.
Kiedy już w nim byłyśmy wyciągnełyśmy prezent dla Jazz, a ja otworzyłam swoją torbę i wyjełam Jack'a Daniels'a dla niego.
-Wsadzaj tą butelkę- powiedziałam do Ewa.
-Niczego nie będę wsadzać!!!- ob się Ewa i zaczełyśmy się śmiać.
-Dobra, dobra raz dwa- ponogliłam ją.
-ty szykuje dla niego prezent, a nie mnie poganiasz- odgryzła mi się.
- a dobra, już, już!- wyciągnełam mała buteleczkę w której był.... Bimber.... I Dwa nowiutkie kałachy😁, a potem wsadziłam je do torby w której był prezent Cross'a.
-Będą zadowoleni - powiedziała Ewa kiedy skończyłyśmy. -No to teraz czekać na wigilię-
POV.NASTKA
Mieliśmy już gotowę prezenty i leżały pod choinka, mieliśmy je otworzyć po kolacji wigilijnej. Wszyscy wyglądali elegancko i czekali na pierwszą gwiazdkę.
Kiedy już ona spadła, podzieliliśmy się opłatkiem, złożyliśmy życzenia i zasiedliśmy do stołu.
Podczas kolacji rozmów i śmiechów nie było końca.
-Może zaśpiewamy kolędę?- spytała Natalka1
-No ok, tylko jaką?- dopytał się Sides
-Wśród nocnej ciszy- zaproponowała Ola. Wszyscy się zgodzili i zaczęliśmy śpiewać.
Wśród nocnej ciszy głos się rozchodzi:
Wstańcie, pasterze, Bóg się wam rodzi!
Czym prędzej się wybierajcie,
Do Betlejem pospieszajcie
Przywitać Pana.Poszli, znaleźli Dzieciątko w żłobie
Z wszystkimi znaki danymi sobie.
Jako Bogu cześć Mu dali,
A witając zawołali
Z wielkiej radości:Ach, witaj Zbawco z dawna żądany,
Cztery tysiące lat wyglądany
Na Ciebie króle, prorocy
Czekali, a Tyś tej nocy
Nam się objawił.I my czekamy na Ciebie, Pana,
A skoro przyjdziesz na głos kapłana,
Padniemy na twarz przed Tobą,
Wierząc, żeś jest pod osłoną
Chleba i wina.Potem zaśpiewaliśmy jeszcze kilka kolęd aż Katarzyna wstała i powiedziała.
-No to czas na prezenty- Wyjeła z torby dwie czapki mikołaja i jedną brodę mikołaja XD.- Optimus, trzymaj- podała mu brodę i jedną czapkę, a drugą założyła sobie.
Optimus się zaśmiał ale posłuchał się jej.
Zaczęli po koleji każdemu dawać prezenty.
Każdy się ucieszył ze swojego podarunku ale nie rozumiem jak ktoś mógł dać komuś bimber i pistolety jako prezent!? WTF?POV.KATARZYNA
Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZE WSZYSTKIM DUŻA SZCZĘŚCIA, RADOŚCI, OGROMNYCH PREZENTÓW, WIELE KASY, MIŁOŚCI ŻYCIA I WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE!!!!😍😍😍😍😍😍
・+ "🎅 🌙• ✨
🌟 。 • ..☁:
/ ☁ ⚡ * + ✨
✨❕Merry✨ 🌟
🎈 Christmas❕
🏠🏢🚶🏃🏦💒
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷KASIA ❤
CZYTASZ
TRANSFORMERS-Nie z tej planety
FanfictionOpowieść o piątce przyjaciółek, które spotykają autoboty i decepticony.