Główni bohaterowie:
Catelyn Terry- 17-latka mieszkająca w USA, a dokładniej w stanie California.Jest zwykłą dziewczyną w drugim liceum. Kocha muzykę, należy do kółka muzycznego.Jej większość ocen to 6 i 5, czasem trafią się jakieś 4. Jej życie w domu jest raczej spokojne, chociaż ona nienawidzi swojego, ale za to matkę kocha.Jej rodziców często niema w domu dlatego dziewczyna jeśli jest w domu to albo ćwiczy swój głos, albo piszę z swoimi czterema przyjaciółkami.
Nica Dowell- 17-latka ucząca się z Catelyn, oraz jedna z jej przyjaciółek.Kocha sport to jest jej życie, dlatego chodzi na dodatkowe zajęcia sportowe dla chętnych. Jej oceny są na poziomie takim jak Cate(Catelyn).Wychowuje ją samotnie ojciec który starając się zapewnić wygodę Nice niema dla niej czasu. Kiedy nie jest z przyjaciółkami biega.
Emma Waller- 17-latka ucząca się z Cate i Nicą, które są jej przyjaciółkami. Uwielbia szkicować i z tego powodu chodzi na zajęcia plastyczne. Jej oceny są podobne do Nicy i Cate. Jej rodzice są dobrze ustawieni i Emma ma pieniędzy pod dostatkiem, chociaż jej rodzice starają się żeby w późniejszym życiu mogła sobie poradzić i nie dają jej pieniędzy o tak , że ona chce to dostaje, o nie.W wolnych chwilach szkicuje przyrodę.
Rozalia Shanon- Jest w wieku Emmy i się z nią uczy. Jej przyjaciółkami są Cate, Nica i Emma. Uwielbia modę. Jej oceny to 5 i 4 czasem 6 także ale bardzo rzadko trafi się 3.Jej sytuacja rodzina jest w dobrym stanie. Kiedy nie wygłupia się z dziewczynami to rysuje projekty ubrań przy muzyce, albo przegląda najnowsze trendy.
Lucy Grant-Uczy się razem z Nicą i resztą. Jej oceny są na takim poziomie jak Emmy. Interesuje ją skutery, motory i koszykówka. Jest trochę tak chłopczycą ale świetnie się dogaduje z dziewczynami. Nie lubi swoich rodziców, jej matka ją się o wszystko czepia, a ojciec ma trochę na nią takie wyjebango. Kiedy nie jest z przyjaciółmi to albo ulepsza swój skuter albo ogląda zawody koszykarskie.
CZYTASZ
TRANSFORMERS-Nie z tej planety
FanficOpowieść o piątce przyjaciółek, które spotykają autoboty i decepticony.