"Hej Leo! Mám pro tebe novou výzvu!" zasměje se ďábelsky leader.
"Co?" zeptám se ho zvědavě a věnuju se místo mobilu jemu.
"Hm...vsadíme se...do koho z nás dvou...se Ravi dřív zamiluje a získá si jeho srdce." skočí mi na postel a sedne si na turka.
"A k čemu to bude?" nechápavě zvednu obočí.
Nechci si dělat srandu z Raviho. Mám ho moc rád. Chudáček malej... Ani si to nezaslouží.
"Zjistíme, koho má Ravi radši. A...vítěz si ho pak může nechat. A k tomu dostane od poraženého...dejme tomu...krásný červený porsche. Bereš?" ušklíbne se a dá před sebe ruku.
Musím to přijmout. Pak by si ze mě N utahoval, že jsem srab. A to já nechci. Ale co když se to Ravi dozví? Bude naštvanej. A zklamanej. Nemám z toho nejlepší pocit.
"Fajn. Beru!" řeknu vážně a podám si s ním ruku.
"Hra začíná." zašeptá ledovým hlasem N.
"Už si začni počítat peníze v pokladničce." nakloním se k němu s vážným pohledem.
Promiň Ravi...
Ale tohle nehodlám prohrát.
Tentokrát ne!
HELLO BI+CHES!!! :D
Mám těch příběhů málo...joooo :D
Ale poslední dobou mi přijde, že nikdo už nepíše na nic jinýho, než BTS a povídek na Vixx je hrozně málo, což mě dost mrzí, ale co se dá dělat... Proto jsem se rozhodla jednu přidat ;)
Snad se ten kousek líbí :D
Votujte komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil ;*
ČTEŠ
•BEAUTIFUL LIAR• | V I X X |
FanfictionJedna hloupá sázka... Kdo získá srdce talentovaného rappera... Copak by se mohlo stát? Však je to jen malý vtip. Ale do doby, než se všechno nečekaně zvrtne...