2 •

119 17 0
                                    

Sedím v obýváku a koukáme se s kluky na nějaký film. Já sedím vedle Raviho. A na druhé straně vedle něj sedí náš milovaný leader. Ani jeden z nás se nekoukáme na film. Propalujeme se pohledy, které úplně vyjadřují naši lásku k sobě. N furt naznačuje, že bude Ravi jeho. To určitě. Ani náhodou HakYeone!

Ale než se vzpamatuju, co nevidím...

"Raviiii, nechceš donést něco k pití? Skoro celý den jsi nic nepil. Měl bys na sebe dávat pozor, abys nezkolaboval. Donesu ti něco." hladí ho N po vlasech a propaluje mě pohledem.

Než stačím mrknout, už je v kuchyni a vrací se s pitím pro Raviho. 

"Děkuju." zašeptá a napije se. 

Ravi...jak můžeš. Copak jsi slepý a nevidíš jeho pohled, nebo co? Přestaň a koukej vnímat mě, slyšíš? 

N mu omotá ruku kolem pasu a Ravi se k němu přitiskne. Lehne si na jeho hruď a s úsměvem se kouká na film. Já jen pevně semknu čelist k sobě a snažím se být v pohodě. Film mě moc nebaví, tak se rozhodnu jít do svého pokoje. 

"Leo, co se děje? Jsi v pohodě?" koukne na mě Ken. 

"Jo, jasně...nedělej si s tím starosti." usměju se falešně a jdu do svého pokoje. 

Lehnu si na postel a přemýšlím, jak si získat Raviho. Co kdybych s ním trávil veškerý čas? Jenže....to už bych ho asi štval a lezl bych mu do zadku. A to nechci. Pak by ho získal N. Ale kdybych se o něj vůbec nezajímal...taky by ho dostal N. V Raviho případě je to opravdu těžké. N by byl dokonalý partner. Narozdíl ode mě. Ravi nemá ani jedinou chybičku a pořád je svým způsobem nezkažený. Frustrovaně si prohrábnu vlasy. Co mám dělat? Už je mi jasné, že tuhle sázku prohraju. 

"Leo...fakt jsi v pohodě?" zaklepe na moje dveře Ken a vejde. 

"Co se stalo mezi tebou a Hakyeonem?" zeptá se a sedne si na mou postel. 

Vlastně...Ken by mi mohl trochu pomoct. Nic se neřeklo o tom, že mi nesmí nikdo pomáhat. Uculím se. 

"Víš...ono...N a já jsme se vsadili..." skousnu si spodní ret. 

"Kluci! Už zase? Jste jak malí! Copak si nepamatuješ, jak to dopadlo posledně?" zamračí se na mě. 

"Já vím já vím, ale...N by si myslel, že jsem srab. A...prostě...vsadili jsme se, kdo dřív získá Raviho." sklopím pohled. 

"Ravi?!" vyjekne a já mu hned zacpu pusu. 

Najednou po chvilce někdo zaklepe na dveře. 

"Slyšel jsem že mě někdo volá?" strčí do mezery hlavu náš Ravi. 

"Ne. To se ti jen něco zdálo." zamelu hlavou a Ken pořád s ucpanou pusou zakývá. 

Ravi jen pokrčí rameny a odejde. Pustím Kena a on hned zase začne vyvádět, jak jsem si to mohl dovolit, sáhnout na jeho tvářičku atd atd. Jo, ale jinak se milujeme. 

"Jinak Leo...Jsi v prdeli. Je ti jasný, že N asi na 100 procent vyhraje? Leda žeeee..." zamyslí se s ďábelským úšklebkem. 

"Ne ne ne, na to ani nemysli. Nebudu podvádět ani nic jinýho. Je to hnusný. Já chci mít čistou dušičku, jasné?" dám mu pohlavek. 

"No fajn. Já ti chtěl pomoct. Jak chceš chlapečku." vstane a odejde. 

Já zůstanu koukat na zeď a přemýšlím dál, jak si mám získat Raviho...

•BEAUTIFUL LIAR• | V I X X |Kde žijí příběhy. Začni objevovat