3 •

92 16 0
                                    

"Je oběd." vyruší mě Hyuk z mých myšlenek.

"Umm...co?" kouknu na něj.

"Pojď se najíst." usměje se mile.

"Už jdu." kývnu a jdu pomalu dolů.

Tam uvidím, jak N poskakuje kolem Raviho, který jen znuděně kouká do stolu.
Vím, že zítra máme jít na interview. Pousmál jsem se. Odbyl jsem N pryč a omotal Ravimu ruce kolem ramen.

"Raviiii?" uculím se.

"Hmm?" pousměje se a koukne na mě způsobem, abych ho zachránil.

"Nechceš jít zítra odpoledne se mnou někam? Potřeboval bych si koupit nějaký oblečení a byl bych rád, kdybys šel se mnou. Nikdo jiný nechce." vysunu smutně spodní ret.

"Mě ses ale neptal." koukne na mě Ken.

Jen ho zabiju pohledem a hned mu to docvakne.

"Teda...jo vlastněěěě...ptal. Sorry..." zaculí se a odcupitá.

"Umm...půjdu rád." usměje se Ravi a kývne.

"Yay! Děkuji. Jsi zlatej!" vypísknu a obejmu ho.

"No jo no jo." zasměje se a objetí mi opětuje.

N mě jen zabije pohledem. Uculím se na něj nevinně a vezmu si talíř.

"Vím o co ti jde Leo, ale tentokrát to nevyhraješ. Tentokrát ne!" pošeptá mi zamračeně.

Je mi Raviho fakt líto. Chudáček. Mám ho rád a hodně mi na něm záleží a tahle sázka je fakt na nic. Souhlasil jsem s ní jen proto, aby si N nemyslel, že se snad bojím. Teď vím, že to byla největší chyba.

"To se ještě uvidí." zamračím se a jdu si sednout na jediné místo vedle Raviho.

N si musí sednout vedle Hongbina. Je celý nadšený.
Začnu pomalu jíst.

"Nechceš jít se mnou odpoledne tancovat? Pořád si nepamatuju kroky a ty je umíš dobře." koukne na mě Ravi.

"Jo. Proč ne." kývnu s úsměvem a vítězně se usměju na Hakyeona.

Ten jen naznačí, že mě probodne hůlkou. Pošlu mu vzdušnou pusu. Ken jen přeskakuje pohledem ze mě na něj a pobaveně nás sleduje. Ostatní si ničeho nevšímají, až na Raviho. 

"Chováte se divně." zamele hlavou. 

To nic Ravi. Jen se trochu hádáme o tebe. Jinak je vše v pořádku. 

Po obědě má Ravi umývat nádobí. Chci mu pomoct, ale přisere se tam blbej N. Zavrčím. Jen mi mávne a obejme Raviho.

Nechci prohrát! Nemůžu!!!

Jdu uraženě do pokoje. Mezitím se trochu připravím na odpoledne. Ravi po chvilce přijde za mnou do pokoje.

"Tak můžeme?" jen kývnu.

Vezmu si tašku s oblečením. Ravi už je připravený, takže jen jdeme dolů a vezmeme si auto. Řídí pro jistotu on. Jde mu to lépe.

Jen sedím a pozoruju tiše okolí.

"Co to mělo být mezi tebou a Nem?" koukne na mě letmo.

"Nooo...ale to nic." uchechtnu se.

"Jste se zase vsadili nebo co? Jste jak malí. A to je N leader." zamele hlavou.

"Ty ho nemáš rád?" překvapeně se zeptám.

"Je jako můj bratr. Jasně, že mám. Ale...jen nechápu, jak zrovna on může být leader. Někdy se chová fakt jako dítě." uchechtne se.

"Aaaa...mě....máš taky rád?" zeptám se zvědavě.

"Samozřejmě. Mám rád všechny ze skupiny." zasměje se a rozcuchá mi vlásky.

"Víc než Na?" kouknuna něj s nadějí.

"Kladeš divný otázky." uasměje se, ale neodpoví mi.

"Jen se ptám." pokrčím rameny.

Ravi přijede ke studiu a pomalu vystoupíme z auta.

Jsem tak hodný, že vezmu tašku nám oběma. Dělám to pro něj rád.
Dojdeme do našeho tanečního sálu a připravíme se.

"Chtěl bych zkusit něco novýho. Nechtěl jsem právě, aby o tom někdo věděl." zaculí se.

Stydlivě mi ukáže choreografii. Je trochu...jak to říct...hodně vyzývavá.
Tohle bych do takového plachého kluka neřekl.

"Tak...dobře." kývnu na souhlas.

"Budeš holka." řekne hned.

Zaskočí mě tím.

"C-cože?" kouknu na něj.

"Umm...jsi lehčí a....víc...jemný." řekne s úsměvem.

Povzdychnu si.

"Fajn. Tak jdeme na to."

Ravi si stoupne s lehkým úsměvem přede mě.

V tomhle tanci je nejhorší, že musíme důvěřovat tomu druhému. Ale já Ravimu věřím. Takže by neměl být problém.
Snad...

•BEAUTIFUL LIAR• | V I X X |Kde žijí příběhy. Začni objevovat