Από τότε που γίναμε ξανά μια παρέα τα πάμε καλύτερα από πριν με τα κορίτσια. Εγώ έχω δεθεί όμως πιο πολύ με την Κατερίνα παρότι με την Όλια. Άρχισα όμως να κάνω παρέα και με δύο ακόμα κορίτσια από την τάξη μου την Θεοδώρα και την Χρύσα. Αυτές οι δύο είναι κολλητές από την 1η γυμνασίου σαν εμένα και την Αθηνά μόνο που αυτές δεν έχουνε μαλώσει ποτέ. Δεν τις ζηλεύω όμως γιατί δεν είχαν κάτι που είχαμε εμείς και αυτό είναι η πραγματική φιλία. Γιατί ενώ μαλώναμε πάντα βρίσκαμε λόγους και τρόπους για να είμαστε και πάλι μαζί. Οι μέρες περνούσαν και τα πράγμα άρχιζαν να γίνονται και πάλι άσχημα. Η Αθηνά δεν νοιαζόταν πια για μένα και δεν είχα κανέναν δίπλα μου ούτε καν την Όλια και την Κατερίνα. Η Αθηνά δεν ασχολούνταν μαζί μου γιατί είχε γνωρίσει μία κοπέλα την Βάσια και ασχολούνταν μόνο μαζί της ενώ η Βάσια δεν νοιαζόταν για αυτήν όσο εγώ. Νευρίασα με αυτή την κατάσταση και μίλησα στην Αθηνά. Της είπα ότι νομίζω ότι δεν νοιάζεται για μένα πια εξαιτίας την Βάσιας και πως θα ήθελα να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Αυτή όμως νευρίασε και το βράδυ μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε: "Λοιπόν Γεωργία κάνεις λάθος εγώ δεν σταμάτησα ποτέ να νοιάζομαι μαζί σου απλά ήθελα να κάνω καινούργιες παρέες και η Βάσια ήταν η καταλληλότερη γι' αυτό. Μην μου ζητάς να την αφήσω για σένα δεν θα το κάνω! Θέλω να διακόψουμε από φίλες και να μην κάνουμε πιά παρέα. Να είμαστε σαν δύο ξένες σαν να μην είμασταν ποτέ φίλες. Θα αλλάξω σελίδα Γεωργία και την παλιά που ήσουνα εσύ θα την διαγράψω! Στην καινούργια μου ζωή θα είμαι με αυτούς που θέλω και εσύ λυπάμαι αλλά δεν θέλω να είσαι μέσα". Εγώ εκείνο το βράδυ ειλικρινά δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Όλο το βράδυ έκλαιγα και κανένας δεν μπορούσε να με κάνει καλά. Μου στοίχησε που έχασα την κολλητή μου επειδή νόμιζε πως νευρίασα για άλλο λόγο. Εγώ απλά ζητούσα λίγο προσοχή όχι να σταματήσει την παρέα της με την Βάσια. Με τα πολλά και με τα λίγα μετά από δύο μέρες τα ξαναβρήκαμε με την Αθηνά μετά από ένα τηλεφώνημα συγνώμης που της έκανα. Τελικά είχαμε μπεί στην τελική ευθεία για τις Απόκριες. Είχαν μείνει 7 μέρες για την ημέρα των Αποκρεών. Στο σχολείο εκείνες της μέρες τα πήγαινα υπέροχα καθώς ήμουνα συνέχεια μαζί με τον κολλητό μου τον Πάνο. Ακόμα θυμάμαι μετά από δύο μέρες που είχαμε Γυμναστική και κάναμε βλακείες με τα κορίτσια δηλαδή την Τάνια την Όλια και την Χρύσα. Αρχίσαμε να κάνουμε παρέα και με την Τάνια τώρα γιατί τελικά είναι πολύ συμπαθητική. Εκείνο το βράδυ πήγαμε στο σπίτι της Όλιας εγώ η Κατερίνα και η Αθηνά. Καθώς γυρνούσα από το σπίτι της Όλιας στο πάρκο κοντά στο σπίτι μου είδα δύο φίλους μου τον Γιάννη και τον Τάσο να κάθονται στο παγκάκι μαζί με ένα άλλο παιδί το οποίο ήταν πολύ όμορφο. Τον έλεγαν Άλεξ από ότι μου είχε πει ο Γιάννης που τον ρώτησα. Από εκείνη την μέρα κάθε απόγευμα είμασταν μαζί και έκανα αρκετή παρέα με τον Γιάννη και τον Τάσο. Άρχισα σιγά σιγά να τον θέλω αλλά το είπα αμέσως στον Γιάννη για να μας κάνει κατάσταση.