Κεφάλαιο 6

14 0 0
                                    

Οι προετοιμασίες για το θεατρικό είχαν ήδη αρχίσει. Όλα τα παιδιά μαζί λειτουργούσαμε ενωμένα για τον ίδιο σκοπό, για τον ίδιο στόχο. Οι μέρες περνούσαν γρήγορα και εγώ με τα κορίτσια αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια παρέα με το όνομα "ΓΚΑΤΟΕ" λόγο των αρχικών των ονομάτων μας. Είμασταν όλες τόσο χαρούμενες που είχαμε δημιουργήσει μια παρέα. Το μόνο άσχημο ήταν ότι εγώ με τον Γιάννη δεν τα είχαμε βρει ακόμα και με την Βασούλα μαλώσαμε χωρίς καν να καταλάβω τον λόγο.

Οι μέρες περνούσαν ήρεμα και η μέρα για την τριήμερη εκδρομή μας όλο και πλησίαζε. Όλα τα παιδιά είμασταν πάρα πολύ χαρούμενα και περιμέναμε την μεγάλη μέρα. Χωρίς να το καταλάβουμε εκείνη η μέρα είχε φτάσει. Αυτές οι τρείς μέρες θα μου μείνουν αξέχαστες. Την πρώτην μέρα σαν τώρα την θυμάμαι που πήγαμε στο ξενοδοχείο και όλα τα παιδιά έτρεχαν από δωμάτιο σε δωμάτιο. Εγώ και η κολλητή μου η Κατερίνα πήγαμε στο δωμάτιο του Αλέξη ενώς παιδιού που μου άρεσε. Εκεί κάτσαμε δύο ώρες μιας και ο Αλέξης έκανε πλάκες και γελάγαμε. Την επόμενη μέρα πήγαμε και παρουσιάσαμε το θεατρικό μας. Όλοι μας χειροκροτούσανε και τα συναισθήματα μας δεν περιγράφονταν. Το βράδυ κάτσαμε όλα τα παιδιά στο σαλόνι του ξενοδοχείου και λέγαμε τρομαχτικές ιστορίες. Όμως επειδή βαριόμασταν πήγαμε μια βόλτα στην πισίνα του ξενοδοχείου. Κάτσαμε όλα τα παιδιά γύρω γύρω από την πισίνα και αρχίσαμε να τραγουδάμε. Αχ εκείνη η μέρα ήταν τόσο υπέροχη.  Την επόμενη μέρα φύγαμε για Κρδίτσα. Στεναχωρηθήκαμε όλοι μας πάρα πολύ και είμαι σίγουρη πως όλοι μας περάσαμε καταπληκτικά σε αυτή την εκδρομή. 

Οι μέρες παιρνούσαμ γρήγορα και φτάσαμε στο τέλος των σχολείων. Η χαρά όμως μετατράπηκε σε άγχος και θλίψη λόγο των εξετάσεων. Ευτυχώ όλα πήγανε καλά και εγώ έγραψα πολύ καλά και λετσι οι γονείς μου με άφησαν να πάω  δικοπές μόνη μου. Εγώ αρχικά πήγα στις ξαδέρφες μου στην Αθήνα να μείνω γιατί ήθελα να τις δω και να κάνω και μπάνια στην πισίνα τους. Οι μέρες παιρνούσαν υπέροχα μαζί με τις ξαδέρφες μου γιατί με έκαναν και γελούσα. Κι όμως είχε έρθει η μέρα η οποία εγώ θα έφευγα. Στεναχωρήθηκα τόσο πολύ που θα έφευγα από τις ξαδέρφες μου αλλά μετά έμαθα ότι θα ερχόταν και αυτές διακοπές μαζί με τους γονείς τους εκεί που θα πήγαινα και εγώ.

Και είχε έρθει η μέρα η οποία θα πήγαινα διακοπές μόνη μου. Αποφάσισα να πάω στην Ξάνθη έτσι ώστε να πάω και λίγο στην γιαγιά μου και στον παππού μου που έμεναν εκεί. Πίστευα πως δεν θα περνούσα και πολύ καλά αλλά διαψεύστηκα. Όλα τα παιδιά που γνώρισα με έκαναν να αισθάνομαι υπέροχα. Εκεί γνώρισα  υπέροχα παιδιά τα οποία τα αγαπούσα και μαγαπούσαν. Ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά ξεχώρισα δύο άτομα. Την Μαρία και τον Δημήτρη. Η Μαρία ήταν η ξαδέρφη του Δημήτρη τον οποίο εγώ ήθελα. Εγώ και η Μαρία κάναμε πάρα πολύ παρέα οι δυό μας, καταλάβαινε η μία την άλλη, νοιάζονταν η μία  για την άλλη και είχαμε ένα κοινό. Ένα κοινό τόσο αστείο αλλά και τόσο σοβαρό. Εγώ ήθελα τον ξαδερφό την Μαρίας τον Δημήτρη και η Μαρία ήθελε τον δικό μου ξαδερφό τον Δημήτρη. Το σοβαρό σε αυτή την υπόθεση ήταν ότι και οι δύο εκτός από ίδιο όνομα είχαν και τον ίδιο χαρακτήρα. Κορόιδευαν και εμένα και την Μαρία λεγοντάς μας πως μας αγαπάνε αλλά έλεγαν ψέματα. Εκεί γνώρισα κιάλλα παιδιά που με βοήθησαν να περάσω καλά. Την ''γυναίκα'' μου την Λίνα, την αδερφή του Δημήτρη την Λία και άλλα τόσα παιδιά που με έκαναν να περάσω τις πιο υπέροχες δικοπές της ζωής μου.

Αφού έφυγα από Ξάνθη ήμουνα ακόμα κολλημένη με τον Δημήτρη ακόμα αλλά με έκανεε να ξεκολλήσω ένα παιδί που με ήθελε και μετά άρχισα να τον θέλω και γω. Παιρνούσα πολύ καλά μαζί του και μαγαπούσα και τον αγαπούσα αλλά τελικά αποφασίσαμε να τελιώσουμε γιατί αρχίσαμε να μην νιώθουμε όπως πρώτα. Όλα αυτά όμως τελίωσαν όταν πήγα στην Αθήνα διακοπές με τις κολλητές μου. Εκεί ήταν όλα υπέροχα. Ξεχάστηκα κάναμε ότι δεν μπορεί να φανταστεί ένα ανθρώπινο μυαλό. Είμασταν μαζί και αυτό μας έφτανε. Αυτά όμως σταμάτησαν γιατί έπρεπε να γυρίσουμε Καρδίτσα διότι θα ξεκινούσαμε την 1η λυκείου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Χωρίς εσάςWhere stories live. Discover now