-1 Years Later-
Trutt..Trutt...
"Hello u,amik i kat office boleh x?"kataku.
"Ouh..boleh je,pukul brape?"soal jack.
"Ermm,sekrg boleh?"pintaku,aq ingin singgh di kedai kereta,nk beli kereta xlaa menyush kan jack.
"ouh..boleh je..u tunggu jp tau"kata jack,aq hnya tersenyum.
"Oky.."kataku dan mematikan pggiln
"suhaila,masuk bilik sy"kataku melalui interkom.
"Oky boss"
"Su..cancelkan semua acra sy ptg ni ye?"kataku,dahi suhaila berkerut.
"knp boss?"soal suhaila.
"Sy nk jumpa tung sy.."kataku berseloroh.
"ouh..nk jumpa buah hti rupanya,untunglaa boss dpt tung hensem macam jack tu.."kata suhaila,yaaaa aq n jack dah pun tung..Hehe saje rahsiakn.
"dh ii sy nk pergi dulu..tolong handle office jp ye su?"kataku,dy mengangguk dn kluar.
++
Tin!!Tin!!Bunyi hon kereta membuatkn ku hmpir ii membaling iphone kesaygn ku itu,eee jack ni blh gugur jantung!
"yg awk ni hon ii knp?"soalku geram.
"hey..yg awk tu xsedr sy duk tercongok kat situ,sebok sgt dgn iphone tu smpai tung sendiri dtg pun xsedr kn?sy thu sy xbermkna pd awk,iphone tu lgi penting..."kata jack,ada nada merajuk disitu.
"Alololololo,majok pulk tung kesayangn kita ni..dh ii awk lps ni bawak sy pergi kedai kereta tau.."kataku.
"haa?nk buat ape?"soalnya.
"nk beli kereta laa..xkn mk memancing pulk"kataku,beloyar buruk.
"nk buat ape beli kereta?"soalnya.
"sukahati sy laa..ni untuk kebaikn awk jugk,xsebok nk hntr amik sy semua."kataku berterus terg.
"No..sy xkn bgi awk drive,awk ingt xape jadi kat kereta sy bila awk bwk?awk hmpir mati tau x?dh laa kereta sy tu mhl!"tukas jack.
"Alaaaa...plisss"pujukku.
"No.."katanya tegs,aq berdiam,kalau dy sudh ckp 'No' mka 'No' laa..
"hntr i balik office"kataku dingin,sejk aq sah jadi tung dy,hidup aq dikongkong 100%,ini xblh,itu xblh semua xblh!
"aik?awlnya..jom kita mkn dulu nk?"ajknya.
"I dh kyg n i xde selera,krja i berlambk kat office tuh"kataku,pggiln 'awk-sy' jugk dh bertukr kpd 'i-u'.
"Jomlaaa,sy bwk awk pergi restoran fav awk k?"katanya dan memandu untuk ke restoran.
"I kata i xde selera n i ade meeting petg ni,hntr i balik office sekrg.."kataku,jack memandgku pelik dn menghntr ku pulg ke office.
"blik xpyh amik,i naik teksi je!"kataku dn menutup pintu.
Jack pov.
Laa...marh laa tuh..sian rose,aq sedr aq dh byk kali kongkong dy tpi ini pun untuk kebaikn dy jugk?ke aq yg melampau?ni bru bertung belom kawen lgi..
end jack pov.
"Boss seronok jumpa buah hati?"soal suhaila.
"i ade byk kerja ni,better u kluar,su"kataku,aq menhn marah.
"ala boss ni malu ii kucing pulk..cite laa siket.."kata suhaila mendesak.
"Su..i kata i byk kerja,kluar sekrg"kataku smbil menyelk ii fail yg berada diats mejaku.
"Boss..citalaa kat sy..boss ni"desak suhaila lgi.
"Su!u xfhm bahasa ke haa?kluar sekrg sebelum i pect u!"jeritku,suhaila terkebil ii.
"So--rry b---os"ucp suhaila,aq mengeluh panjang.
Tok...Tok...Tok..
Aq mlihat kearah muka pintu.
"knp xbgithu nk dtg?"soalku
"aq dtg kejp je ni,tadi weyh aq nmpk jack dgn sorg perempuan ni,seksi weyh.."ngadu kwnku,Reyna.
"Haa?k-au sa--lah ora-ng k-ot?"kataku.
"x weyh aq yakin,itu jack,aq tgk dgn mata kepl aq sendiri weyh.."katanya sungguh ii.
"mungkin tu kawan dy laa..kau ni"kataku cuba menyedp kan hatiku sendiri.
"ishhh..kau ni kau percya jack ke kau percaya aq kawan kau yg setia smpai jannah ni?"soalnya,aq tertawa kecil.
"ofc laa both of u..semua aq syg"kataku,reyna mencebik.
"xpe ii aq akn bwk bukti yg jack tu ade scandal,aq xkn biarkn aq kwn aq ni kene tipu"kata reyna.
"thank u syg..mmuahhh"kataku lalu memeluknya dn seketika kemudian reyna berlalu pergi.
No way..Rose...xmungkin tu jack..No no n No!
Abaikan typo , abaikan ayt yg tah apa ii
YOU ARE READING
He's Mine
RomanceHighest Rank #1 in romance [No 1 Hot in Romance] Dia cantik . Dia baik . Dia hebat .Tpi nasib dia malang . Kesian . Pada usia muda dh perlu untuk uruskan sebuah syarikat . Dan ... Dh 2 kali dia dikecewakan . Dia ank yatim . Tiada tempt untuk mengad...