အပုိင္း (၃)

595 34 0
                                    

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
အပုိင္း (၃)

ရွမ္းျပည္ရဲ႕မနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္ႏုႏု…..

စိမ္းညိဳ႕ညိဳ႕ေတာင္တန္းေတြပတ္လည္၀ိုင္းေနတာက အင္းေလးကန္….

တလက္လက္ထေနတဲ့ေရျပင္ေပၚမွာ ေျပးလႊားေနတာက အျပာေရာင္စက္ေလွေလး….

တဖ်ပ္ဖ်ပ္ခတ္ေနတဲ့စင္ေရာ္ေတြကိုေငးၾကည့္ေနမိသည္…… ကားျဖန္႔ထားေသာေတာင္ပံႏွစ္ဖက္ႏွင့္ သူတို႔ခႏၶာကိုယ္တို႔က လိုက္ဖက္လြန္းေနသည္…. ထို႔ေၾကာင့္လည္း လူေတြက အခ်ိဳးအဆက္တင့္တယ္ေသာသူဆိုလွ်င္ စင္ေရာ္ေတာင္ပခံုးလို႔ တင္စားၾကတာျဖစ္မည္… အင္းေလးေဒသထြက္ ပဲေခြေၾကာ္ေတြကို ပစ္ေပးလွ်င္လည္း လွလွပပ ဖမ္းယူသြားတာက စိတ္ၾကည္ႏူုး စရာေကာင္းလြန္းေနသည္…..

နာရီ၀က္ေလာက္ အင္းလယ္ကိုျဖတ္လာအၿပီးေတာ့ လူေနအိမ္တစ္ခ်ိဳ႔ ေတြ႕လာရသည္…

“ အကိုေရ…. အမွတ္တရပစၥည္းဆိုင္မွာ ခနေလးရပ္ေပးပါဦးဗ်ာ…. ”

ကၽြန္ေတာ္စက္ေလွသမားကို လွမ္းေျပာလိုက္ေတာ့ အားလံုးက
“ ေဟး…. ကိုခန္႔ ဝယ္ေပးေတာ့မယ္ကြ….. ”

စေနာက္ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကပံုက လူငယ္အရသာအျပည့္…….

x x x x x x x x x x x x x x

ေရေပၚမွာပဲ ႏွစ္ထပ္ပ်ဥ္ေထာင္ႀကီးႀကီးမားမား အိမ္တစ္လံုး…..

အ၀င္မွာကတည္းက ေလွကားက ႏွစ္ဖက္သြားပံုစံလုပ္ထားၿပီး ဘယ္ဘက္သြားလွ်င္အင္းေလးရိုးရာ ခ်ည္ထည္ေတြဘက္ေရာက္ၿပီး ညာဘက္ကတက္ပါက လက္မႈေငြထည္ေတြခင္းက်င္းထားရာအခနး္ကို အရင္ေရာက္မည္ဆိုေတာ့ လူငယ္ေတြပီပီ သူတို႔ အဝတ္အထည္တန္းဖက္ကိုအရင္ သြားၾကသည္….

ေလွရပ္လိုက္ၿပီဆိုကတည္းက အကုန္လံုး ၀ရုန္းသုန္းကား တက္သြားၾကေပမယ့္ ကိုခန္႔တစ္ေယာက္တည္း shoe ခၽြတ္ေနေသးတာမို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေနလိုက္သည္…

သူၿပီးလို႔ေမာ့ၾကည့္လာၿပီး လွမ္းတက္ဖို႔အလုပ္… ေလွကလည္း ေဘးကပ္လိုက္ခ်ိန္နည္းနည္း ကြာသြားသည္….. သူ႔ေျခတစ္ဖက္လွမ္းတက္အၿပီးဆိုေတာ့ ဟန္ခ်က္ပ်က္သြားတာေပါ့….

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္Where stories live. Discover now