အပုိင္း (၂)

746 37 0
                                    

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
အပုိင္း (၂)

Alphard ကားအနက္ေရာင္သည္ ဦးတည္ရာတစ္ေလွ်ာက္က ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ရဲ႕ ေရေအးကြင္းရပ္ကြက္ အေပၚဖက္ေတြဆီသို႔……

ေတာင္နံရံကိုေနာက္ခံထားၿပီး ေခတ္မွီလြန္းစြာ decoration လုပ္ထားတဲ့ နံ႔သာညိဳေရာင္ သံုးထပ္တိုက္တစ္လံုးေရွ႕ေရာက္ေတာ့
“ ဝါး…….. so cool…… ” တံခါးေလွ်ာပြင့္လာတာႏွင့္အတူ မိန္းကေလးေတြ တအံ့တၾသ ေအာ္လိုက္ၾကသည္…..

အ၀င္တံခါးကတည္းက ေပၚတီကိုေအာက္အထိ ပု႑ရိတ္ပန္းပင္ကို ေသခ်ာျဖတ္ထားတဲ့ walkway…
ေဘးဘက္ကေနတေလွ်ာက္လံုးရွိေနတဲ့ အလွစိုက္ထင္းရွဴးပင္ေတြရဲ႕အဆံုးတစ္ေလွ်ာက္….
ႏွင္းရည္မစိုတစိုေလး စိမ္းလဲ့ေနတဲ့ ျမက္ခင္းျပင္…. အားလံုးက ရွမ္းျပည္ရဲ႕ အေငြ႕အသက္အျပည့္…

အကုန္လံုးကားေပၚကေနဆင္းၾကၿပီးေတာ့ ေပၚတီကိုေအာက္မွာ အထုပ္ေတြခ်ေနတုန္း မွန္တံခါးခ်ပ္ေတြရဲ႕ေနာက္ကေန ထြက္လာသူက ကိုခန္႔….

“ အာ.. ညီတို႔ ေရာက္လာၾကၿပီလား…. လာၾကပါကြာ…. ေအးေဆးေပါ့….. ”

“ ဟုတ္အကို…. ဒါညီတို႔ သူငယ္ခ်င္းအကုန္ပါ… Patrick တစ္ေယာက္ေတာ့ လိုတာေပါ့…. ဟဟဟ
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အကိုဆီဖုန္းဆက္တဲ့ ထက္သုေနာင္၊ သူကေတာ့ ဘုန္းမာန္ရွိန္၊ ေနာက္တေယာက္က သားသုခ၊ ဟိုဘက္ဆံုးကေကာင္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ငဆိုး…. ဟဟ ထက္သူရထင္….. မိန္းကေလးေတြကေတာ့ ဟိုအနီႏွင့္တစ္ေယာက္က မဒီေမ၊ အလယ္က ေရႊဆင္းၾကာျဖဴ၊ ေနာက္တေယာက္က မွဴး၀တီခင္….. ”

“ အာ… အားလံုးက နာမည္ေတြေရာ လူေတြပါ အပ်ံစားေတြပဲ ညီေလးတို႔ေရာ ညီမေလးတို႔ေရာ…. ”

“ အယ္… ကိုခန္႔ကလည္း မေခပါဘူး… ညီမတို႔ မုန္႔ပါလာပါတယ္ေနာ.. ေကၽြးမွာပါ… ”
အသြက္ဆံုး မွဴးက ၀င္ေနာက္တာကို မဒီက ဆက္ေျပာေနေသးသည္….

“ ေအးေလေနာမွဴး..... ငါတို႔ကိုသာလာေျမာက္ေန… ကိုခန္႔ကမွတကယ့္ Gent ပဲဟာ….. ”

အနက္ေရာင္လည္ကတံုးႏွင့္ ပုဆိုးခဲေရာင္စိပ္စိပ္၀တ္ထားေသာ ကိုခန္႔ သူ႔ကိုယ္သူ ျပန္ငံု႕ၾကည့္ရင္း တဟားဟားရီကာ

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz