အပုိင္း (၁)

1.3K 44 0
                                    

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
အပုိင္း (၁)

တစ္ေယာက္တည္း E-mail စစ္ေနရာကေန ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းမ်ားသိသိသာသာေကြးေလာက္ေအာင္ ျပံဳးမိသြားသည္….. တစ္ဦးတည္းေသာ ညီေလးပီပီ အကို႔ဆီကိုပို႔ေသာစာမွာ သူလိုခ်င္တာ လိုအပ္တာေတြခ်ည္း မွာထားသည္… ေနာက္ဆံုးသတ္ခါနီးေတာင္မွ သူ႔ေဘာ္ဒါေတြ ဒီႏွစ္တန္ေဆာင္တိုင္လာၾကမွာမို႔လို႔ အစစ တာ၀န္ယူေပးပါတဲ့…. မတတ္နိုင္ ကိုယ္အားသည္မအားသည္က ေနာက္မွထား၊ ညီေလးရွိမေနလို႔ အဆင္မေျပဘူးဟု ဧည့္သည္ေတြမခံစားမိေစလိုတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာင္ေပၚသားတိုင္းအက်င့္…..

ကၽြန္ေတာ့္ညီေလးဆိုတာက #မင္းရာဇ၀င္ေသြး….
ျပည္တြင္း private collage တစ္ခုကေန technological engineering ဘြဲ႕တစ္ခုယူၿပီး အခု Singapore မွာ Master ယူဖို႔ သြားတက္ေနသည္… ေနရာတကာလူငယ္အထာအျပည့္သူ႔မွာက .. အမူအရာအျပင္အဆင္ထက္ ပင္ကိုယ္အရည္အေသြးကိုဦးစားေပးေသာ ေခတ္လူငယ္ေတြရဲ႕ image ပြင့္လင္းေပါ့ပါးလြန္းေသာ လူငယ္ပံုစံ အျပည့္… ဒါေၾကာင့္အမ်ိဳးေတြကေတာင္ေျပာယူၾကသည္… ညီအကိုႏွစ္ေယာက္က ျပဒါးတစ္လမ္း သံတစ္လမ္း တဲ့…

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဦးရည္ခၽြန္ေသြး ေဒၚနန္းစစ္၀တီ တို႔ကေမြးတဲ့သားအႀကီးေပါ့… ညီေသြး က အငယ္..

#ခန္႔မဟာေသြး ဆိုေပမယ့္ ကိုခန္႔လို႔ပဲ ေခၚၾကသည္… YUFL ကေန English ဘြဲ႕ယူ၊ Eco မွာ MBA ယူၿပီးမွ ေတာင္ႀကီးက မိဘလုပ္ငန္းေတြကိုပဲ ဦးစီးေနတာ.. ပုဆိုးကြက္စိပ္အေရာင္ရင့္ရင့္ႏွင့္ လည္ကတံုးရွပ္ေတြ၀တ္ေနက်ဆိုေပမယ့္ သာမန္လူငယ္ပံုစံေပ်ာက္မသြား… စကားေျပာညက္ၿပီး problem တိုင္းကို လွလွပပ ကိုင္တြယ္တတ္သူမို႔ ေဖေဖက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ကၽြန္ေတာ့္ကိုလႊဲထား ၿပီး အနားရေနသည္…

ဘယ္လိုပဲ ျပင္ပရုပ္ေတြကြဲျပားေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအကို ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕တူညီတဲ့ ထူးျခားခ်က္ေတြက တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ညီအကိုဆိုတာထက္ နားလည္မႈအေပးနိုင္ဆံုးႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းလိုပါ ေပါင္းသင္းၾကသူေတြ… ညီေသြးက ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တာ သိေနလို႔လည္း အျမဲအနိုင္ယူ တတ္တာမ်ားသည္..

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora