အပုိင္း (၄)

525 32 0
                                    

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
အပုိင္း (၄)

တန္ေဆာင္တိုင္အဖိတ္ေန႔ပီသစြာ ေတာင္ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕လံုး သက္၀င္လႈပ္ရွားေနတာက ရိုးရာ…. ထိုလႈပ္ရွားမႈေတြႏွင့္အတူ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရင္ခုန္ေနမိသည္… တစ္ခုခုကို motivate လုပ္ထားသလို ခံစားလို႔ရေနသည္….

အင္းေလး၊ ပင္းတယ၊ ရြာငံ၊ ဟိုပုန္း အကုန္လည္ပတ္ထားၾကၿပီးသားဆိုေတာ့ ဒီေန႔ကို သူတို႔ကို ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ထဲပဲ လည္ပတ္ဖို႔ စီစဥ္ထားၾကသည္…. မနက္ပိုင္းဘုရားသြားၾကမည္ ဆိုေပမယ့္ ေတာင္ႀကီးရာသီဥတုအရ အာားလံုး ဂ်င္းေဘာင္းဘီေလးကိုယ္စီနက္ … ခ်စ္စရာေလးေတြ.. အရင္ဆံုး စူဠာမုဏ္ိဘုရားေပၚတက္လာလိုက္သည္…

ကားမထိုးခင္ ရပ္လိုက္ကတည္းက ၾကာျဖဴက ATM ကေန ေငြထုတ္မည္ေျပာေတာ့ အကုန္လံုးသြားလိုက္ၾကသည္… ထက္သူရထင္ ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေစာင့္မည္ေျပာၿပီး က်န္ေနခဲ့သည္…

“ မနက္အိမ္ကထြက္လာကတည္းက မင္းက ျပံဳးစိစိႏွင့္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ … တစ္ခုခုပဲကြ ဟေကာင္… ” အတူလည္ပတ္ၾကတဲ့အခ်ိန္ေတြအတြင္းက ငယ္ေပါင္းေတြလိုျဖစ္ေလာက္ေအာင္ကို သူတို႔ေတြက ခင္ဖို႔ေကာင္းေနတာမို႔ သူႏွင့္လည္း ပြင့္လင္းမႈေတြႏွင့္ မလံုမလဲ ေမးလိုက္မိသည္…

“ ဟား.. ဟား… လူပ်ိဳႀကီးရာ….. ကၽြန္ေတာ္က အျမဲျပံဳးေနက်ပဲဗ်… အဲဒီအျပံဳးက my attraction.. ” ခပ္ေနာက္ေနာက္ျဖင့္ ေျပာခ်င္ရာေျပာၿပီး ဆင္းသြားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ထံုးစံအတိုင္း က်န္ရစ္ခဲ့ရေတာ့သည္…

ကားထိုးၿပီး သူတို႔ရွိတဲ့ ဆီသြားဖို႔ အလွည့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို လွမ္းေခၚသံေၾကာင့္ ရုတ္တရက္ ေျခလွမ္းေတြက ေခၚသံဆီကို ၾကည့္လိုက္မိေတာ့

ရုတ္တရက္ဖမ္းမရေပမယ့္ မစိမ္းတဲ့ မ်က္ႏွာ…
သူ႔မ်က္ႏွာေပၚက ေနကာမ်က္မွန္ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္မည္ထင္သည္… long coat နီညိဳေရာင္ကို ေဘာင္းဘီအနက္ေရာင္ႏွင့္ တြဲၿပီး မာဖလာအျဖဴႏွင့္ နက္ျပာပတ္ထားကတည္းက ေတာင္ႀကီးရာသီဥတု ႏွင့္ မစိမ္းတဲ့သူဆိုတာ မွန္မိေနသည္.. လက္ျပၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ဆီတစ္လွမ္းျခင္း ေလွ်ာက္လာေန​ေတာ့ ျပန္ျပံဳးျပၿပီး ကၽြန္ေတာ္လည္း ေစာင့္ေနလိုက္သည္….. အနားေရာက္တဲ့အထိ စကားမေျပာေသး…

လမင္းတစ္စင္းထက္ လင္းေသာၾကယ္စင္Where stories live. Discover now