Polly
Celým mým pokojem se ozval klepot. ,,Snídaně!" Křikl někdo přes dveře. Seběhla jsem schody do kuchyně a sedla si mezi Elenaor a Soffie. ,,Chceš udělat čaj? Nebo kafe?" Nabídl se Niall. ,,Ne, díky" ,,Chceš tu po Londýně provést?" ,,Jestli nemáš nic na práci Harry" ,,Budu rád" sladce se usmál až mu vyšly ďolíčky. ,,V kolik" ,,Ve tři?" ,,Fajn" odešla jsem na horu.
Harry
,,...kafe?" zeptal se Niall. ,,Ne, díky" ,,Chceš tu po Londýně provést?" Doufal jsem ať řekne ano. Taky že řekla. Odběhla na horu a Niall mě probodl pohledem. ,,Myslíš si, že ti dá dneska po prohlídce? Mylíš se" šeptl. ,,Vezmu jí do baru" škodolibě jsem se usmál. ,,Musí o tom vědět" ,,Nic takového se neřeklo" ,,Když je na mol tak se to nepočítá!" ,,Fajn!" Poslední věty jsne už říkaly na hlas. ,,Můžu se zeptat?" ,,Ne!" Řekly jsme najednou.
Polly
,,Polly, nech mi tě vybrat ti oblečení!" ,,A já ti chci udělat vlasy!" ,,A já make-up" ,,Sklidněte se já nejdu na rande!" ,,Neboj!"
Nechala jsem je dělat si se mnou, co chcou.Dopadlo to asi takhle na sobě jsem měla černou motorkářskou bundu, bílé triko a šedé rifle. Nakonec to holky vybíraly spolu. Vlasy jsem nechala rozpuštěné a make-up žadný jako obvykle.
Harry
Stál jsem u dveří a čekal až příjde. Najednou vyšla a za ní holky. Byla tak, tak, tak pěkná. Nemohl jsem z ní spustit oči. ,,Tak můžeme?" ,,Jasně" usmál jsem se jak nejlíp jsem uměl. Niall nás pozoroval z obýváku. Stačil jsem na něj vypláznout jazyk a zavřel jsem dveře. S Polltou jsme vyrazily do města.
Niall
,,O co tu jde?" přišly za mnou holky. ,,Co máte na mysly" ,,Proč na tebe Harry vyplázl jazyk" ,,Jen tak" ,,Není to jen tak vyklop to" křikla Perrie. ,,Nebo máme zavolat kluky? Ať to slyší taky, víš že oni nic neudrží" ,,A vy tak jo" šeptl jsem. ,,Co?" ,,Ale nic" ,,Tak jak to bude?" ,,Vsadil jsem se" nechápavě se na mě podívaly. ,,Vsadil jsem se o stovku, že ji nevezme do města, že ho odmítne" zalhal jsem. ,,Vážně v tom není nic víc?" ,,Ne" . Holky se na sebe podívaly a pak odešly. Pro tentokrát to zbaštily, ale co pak.
Harry
,,Tak můžeme jet domů ne?" Řekla. Nešlo mi o to se s ní vyspat. Hřálo ně u srdce, když se smála, každá chvíle s ní byla kouzelná. Nechci, aby skončila s Niallem, chci aby skončila se mnou! ,,Ne , chci ti ještě něco ukázat" začalo se stmívat.
Po chvilce jsem zastavil. ,,Nechceš mě znásilnit, že ne?" Zeptala se nejistě. ,,Ne" zasmál jsem se. Vylezli jsme z auta a prošly po cestičce lesem. Vylezly jsme na vyhlídce, byla už tma. Sedli jsme si. ,,Hele spadla hvězda!" Křikl jsem ,,Tak si něco přej" chytl jsem ji za ruku. Otočila se ke mě a podívala se mi hluboko do očí. Začal jsem se přibližovat. Uhla. ,,Promiň Harry, tohle ne" vztala a rozešla se zpět k autu. Kruci! Vztal jsem tedy taky a běžel za ní. ,,Pozor vlk!" Zalhal jsem. ,,Cože?" Řekla klidně a u toho se uchechtla. ,,Vážně támhle" otočila se a než se nadála držel jsem ji v objetí. ,,Harry pust mě" smála se. Pustil jsem ji a ona začala utíkat. ,,Hej" zadmál jsem se a běžel za ní.
Niall
Seděl jsem u televize, když v tom se otevřely vchodové dveře. Se smíchem do vnitř vešly Polly a Harry od bláta. ,,Co ste dělaly" uchechtla se Sofie. ,,Praly jsme se" zasmála se Polly a odešla asi do koupelny, Harry se hnal za ní. Vyběhl jsem schody a zastavil Harryho. ,,Měli jste spolu něco?" Šeptl jsem, aby nás neslyšela. ,,Kdybych byl parchant tak řeknu jo a mám Polltu pro sebe, ale já takovej nejsem. Ne neměli" a hrnul se k Polly do pokoje. ,,Ale co nebylo, hned napravíme" uchechtl se a chtěl vlízt do koupelny. ,,To teda ne!" stoupl jsem si před dveře. ,,Ale jo tvoje smůla!" ,,Ne" šďuchl jsem do něj. ,,Fajn, každej půjde svou cestou!" ,,Dobře" řekl jsem v klidu a šel po schodech dolů.
ČTEŠ
You are the love of my life- Dokončeno...
FanfictionTexting.... Upozornění- 12 a míň nečíst vyskytují se tu vulgarismy. Příběh je vymyšlený. Je to ještě v době kdy existovala skupina.