Harry
Šel jsem za nima. Daval jsem si na čas. Bavil jsem se chvilku s holkama, aby to nevypadalo, že jdu rovnou za nima. Po chvilce jsem vešel do kuchyně. Přistihl jsem jak se tam Pollta líbá s Niallem. ,,Klidně pokračujte a mě si nevšímejte" řekl jsem naprosto neutrálně, ale uvnitř mě byl ohňostroj emocí. Míchal se tam vztek se žárlovostí a sklamaností, smutkem. Vzal jsem si z ledničky pivo a odešel jsem. ,,Harry, Harry!" Křičela Pollta, ale já nezastavoval. Potřebuju na to zapomenout a to hned!
Polly
Když se Harry neotáčel, nechala jsem to být. Nechodíme spolu, můžu se líbat s kým chci. Přišla jsem k holkám a koukala na dav tančících lidí. ,, Kde máš Nialla" ,,Nevím, v kuchyni?" ,,Co se vůbec stalo?" ,,Ale nic, změňme téma" Perrie to ihned obrátila. Přišel Liam a požádal Sofii o tanec, než odešel přišel Luis. ,,Neviděli jste Harryho?" ,,Jo, šel s nějakou blondýnou nahoru, proč?" odpověděl Liam. ,,Ale nic potřeboval jsem se ho na něco zeptat" mrkl na Elenaor. El se jen usmála. ,,Ehmm no už jsem unavená, měla bych si jít lehnout" ,,Taky žárlíš?" ,,Ne, ty žárlíš? Na koho?" ,,Já řekla taky? Myslela jsem tady někdo žárlí" ,,Jasně" podívala jsem se na ni. Vyběhla jsem schody a zavřela se v pokoji, lehla jsem si na postel a čučela do stropu. Přemýšlela jsem, co se stalo. Najednou se otevřely dveře. ,,Neruším?" ,,Ne" sedla jsem si do turka. Niall si přisedl. ,,Promiň, to v tý kuchyni" ,,Nechci se o tom bavit" ,,Co se stalo?" ,,Nic" ,,Vážně?" ,,Jo, můžeš odejít, chci být sama" ,,Promiň já jen.." odmlčel se. ,,líbíš se mi" ,,Nevím co na to mám říct" začal se přibližovat. Moje rty ucítily zase ty jeho. Líbaly jsme se a oba jsme věděly, k čemu má dojít. Možná by k tomu i došlo kdyby někdo nezaklepal. ,,Moment!" Křikla jsem. ,,Nialle musíš pryč, nrchci, aby došlo k ňákýmu nedorozumění" Niall vyběhl k balkónu a nevím co pak dělal, ake na balkóně nebyl. ,,Dále" do pokoje vešel Harry. ,,Promiň za to jak jsem se choval." ,,Tak už ses odreagoval?" Falešně jsem se usmála. ,,Jak odreagoval?" ,,Přemýšlej nad tím" vyvedla jsem ho z pokoje a zamkla dveře i pro jistotu balkón.
Niall
Vyšel jsem na balkón, co teď? Přelezl jsem na vedlejší. Boužel byl Luise. Ve vnitř se líbal s El. Zaťukal jsem. ,,Co tady děláš?" Zeptal se Luis a pustil mě do vnitř. ,,Nech mě hádat byl si za Polly" vychrlila na mě El ,,Co? Ne?" ,,Ne?" ,,Ne!" odešel jsem a nechal ty dvě hrdličky spolu.
Celou dobu musím myslet na Polly. ,,Co tu děláš" uslyšel jsem za sebou Harryho hlas. ,,Já? Nic" ,,Líbí se ti Pollta viď?" ,,Proč?" ,,Jen to chci vědět" ,,Jo je hezká" zasnil jsem se. ,,Hmm tak to máš, ale smůlu, já jí okouzlil přes internet, já ji našel je moje" ,,Já? Ne to spíš ty! Nechce mít s tebou nic společného" ,,To neříkej! Chce" ,,Líbaly jste se snad už? Ne!" ,,Fajn sázka, kdo ji první dostane do postele vyhraje! Začíná se od zítřka!" Křikl Harry. ,,Já to beru" ušklíbl jsem se.
ČTEŠ
You are the love of my life- Dokončeno...
FanficTexting.... Upozornění- 12 a míň nečíst vyskytují se tu vulgarismy. Příběh je vymyšlený. Je to ještě v době kdy existovala skupina.