Niall
Dole jsem zastavil a ujistil se, že Harry nepůjde k ní. Vím jak by jí tím ublížil. Nezaslouží si ji. Po půl hodině jsem vyšel na horu ujistit se znovu. Neslyšel jsem nic tak jsem vešel do vnitř. Nikde nikdo. Otevřely se dveře od koupelny a vyšla z nich Polly. Měla na sobě jen ručník. ,,Ou, čau Nialle, co tu děláš?" ,,Jen jsem se přišel na něco zeptat" vymyslel jsem výmluvu. ,,Ajo, no a co to je?" Zeptala se a sedla si na postel. Rychle jsem přemýšlel. ,,No, jeden kámoš pořádá párty, tak jestli by si nemohla" ,,Promiň, ale party jsem si užila dost včera" zasmála se. ,,Prosím" udělal jsem psí oči. ,,Nialle" ,,Prosíííím" ,,Ne, už jsem řekla" vyvedla mě z pokoje a já zůstal na chodbě. No nic. Sešel jsem schody a uvelebil se u televize.
Harry
Čekal jsem tak dvě hodiny, protože se bude Niall vracet. Po dvou hodinách už to vzdá. Zaklepal jsem na dveře a čekal až se ozve sladké dále. Po chvíly se ozvalo a já vešel. ,,Co tu děláš?" Usmála se. ,,Nemůžu spát, co si takhle pustit film?" ,,Vážně?" ,,Jo" ,,Nemám, ale na čem to pustit" ,,Mám v pokoji notbook" usmál jsem se. ,,Můžeme se dívat u mě" ,,Oki" řekla. ,,Běž napřed, dojfu si ještě pro popcorn" seběhl jsem schody a udělal popcorn. Mezitím jsem vešel do Polltčinýho pokoje a dal pod deku polštáře, kdyby se Niall vrátil. ,,Sem tu" vešel jsem do pokoje. ,,Našla jsem úžasný film!" ,,Jo?"
Po hodině
Celý film jsem pokukoval po Polltě. ,,Tak já jdu" ,,Nechceš přespat" ,,Radši ne" mile se usmála a odešla. Zalehl jsem a šel spát.
ČTEŠ
You are the love of my life- Dokončeno...
FanfictionTexting.... Upozornění- 12 a míň nečíst vyskytují se tu vulgarismy. Příběh je vymyšlený. Je to ještě v době kdy existovala skupina.