Polly
Oblíkla jsem se a seběhla dolů, přece nebudu bez televize. Vešla jsem do obyváku. Byla tam holka. To musela být ta... no nebudu to řešit, každopádně se tam hádala s Harrym. Sedla jsem si mezi kluky, kteří tiše sledovaly televizi. ,,Co udělat mejdan" napadlo Luise. ,,Nebyl by to špatnej nápad pozveme holky a pár lidí." Ozval se Zayn. Podívala jsem se na něj znechuceným pohledem. ,,Naše holky" ukliďňoval mě Liam. ,,Jen se převleču" vyběhla jsem schody. Vzala jsem si kraťase a červený tílko. Na krk jsem si dala náhrdelník a vyšla z pokoje. Party byla už v plném proudu. Co? Jak to sem tak rychle přišlo? Hledala jsem někoho známýho, ale nikde nikdo. ,,Polly!" Otočila jsem se a tam byl Niall, díky bohu. ,,Nialle, jak jste to sem tak rychle dostaly?" ,,Kouzlem" začal se smát. ,,Pojď" chytl mě za ruku. Došly jsme k celý jejich partě. ,,Tohle je Elenaor, Perrie a Sofie" představil je. Slova se chytl Luis. ,,Holky tohle je Polly" ,,Rády tě poznáváme" ,,Já vás taky" ,,Skočíme pro pití" řekl Harry a kluci odešly. ,,Tak jak se ti tu líbí" zeptala se Perrie. ,,Je to tu skvělý" ,,Ty máš něco s Harrym?" Zeptala se Elenaor zvědavě. ,,Ne, a ani nebudu!" ,,Jo dobře jen, že o tobě neustále mluví" ,,Mluví?" ,,V jednom kuse" řekla Sofie. ,,A jak o mě mluví?" ,,Hezky" mrkla na mě Eleanor. ,,Neříkej, že se ti nelíbí" vybalila Perrie. ,,No..." ,,Chceš si zatančit?" Ani jsem si nevšimla, že jede ploužák. Na party? Ploužák? No nic. ,,Běž!" Drkla do mě Sofie. ,,Ehmm no jasně proč ne?". Niall mi podal ruku a já se jí chytla. Vyšly jsme na parket. Chytla jsem ho kolem krku a on zase mě kolem pasu začaly jsme se pohupovat do rytmu.
Harry
Došel jsem zpět holkám i s Polltčiným pitím, ale nikde nebyla. ,,Kde je Pollta?" ,,Tamhle" Řekly užasle holky. Pollta tančila s Niallem. ,,Byly by skvělej pár" vydechla El. ,,Zas tak skvělý by nebyly" zabrumlal jsem. ,,Co si říkal?" Zeptala se Perrie. ,,Ale nic" řekl jsem naštvaně.
Polly
,,Už ti někdo říkal jak máš úžasné oči?" Zeptal se. ,,Vážně si to myslíš?" Dala jsem si pramínek vlasů za ucho. ,,Myslím to smrtelně vážně" mile se usmál. ,,Nechceš si dát drink?" ,,Drink?" ,,Jahodovej je nejlepší" ,,Fajn" odešla jsem s ním do kuchyně.
Harry
Koukal jsem na ně jak se smějou. Proč mi tak vadí, že Pollta tančí s Niallem. ,,Kam jdou?" Vyděsil jsem se. ,,Žárlíš?" Zeptala se Sof. ,,Co? Ne" vyrazil jsem za nima, ale hlavně nenápadně.
Polly
,,Dáš si teda jahodový?" ,,Jasně" usmála jsem se. Podal mi ho. ,,Chutná výtečně" Niall se pousmál. ,,Promiň jak se kluci chovaly, většinou si přivede šlapky, nevěděli jsme..." ,,V poho" ,,Víš o tý doby, co jsem tě uviděl, chtěl jsem něco zkusit." ,,A co?" vzal mi kelímek a položil ho na linku. Nikdo tu nebyl. Začal mě líbat. Vysadil mě na linku a my se líbaly dál. Ovšem pak se stalo něco, co jsem nečekala. ,,Klidně pokračujte a mě si nevšímejte" vešel Harry a otevřel lednici. Odstrčila jswm Nialla a slezla z linky. Opřela jsem se o linku a dělala jako nic. ,,Nebojte už vypadnu" odešel z kuchyně a Niall se na mě rošťácky podíval. ,,Tak kde jsme skončily?" začal se přibližovat. ,,Promiň" jemně jsem do něj strčila a odešla. ,,Harry, Harry!" křičela jsem, ale on šel dál. Žárlí snad? Nechodíme spolu, tak, co dělá?
ČTEŠ
You are the love of my life- Dokončeno...
FanfictionTexting.... Upozornění- 12 a míň nečíst vyskytují se tu vulgarismy. Příběh je vymyšlený. Je to ještě v době kdy existovala skupina.