część 1

30 2 1
                                    

Dziś były moje urodziny, zazwyczaj spędzałam je samotnie bo tak było odkąd wyjechałam do Korei ponieważ moja mama zmarła jak miałam piętnaście lat, a mój ojciec był alkoholikiem z którym nie utrzymywałam kontaktu, po skończeniu tym doczekanych osiemnastu lat wyjechałam, moje życie potoczyło się zupełnie inaczej niż się tego spodziewałam, myślałam że jak tam pojadę to zostane sama i sobie nie poradzę ale jednak miałaś dobrze płatną i przyjemną prace więc miałaś chociaż na małą kawalerkę, ale niestety zostałaś sama bo nikogo nie miałaś nawet rzadnej koleżanki.

****

B

yła już 8 rano, dzisiaj miałam wolne bo była sobota. Zazwyczaj w swoje urodziny leżałam pod kołdrą obżerając się słodyczami i oglądając jakieś romansidła użalając się nad swoim życiem, ale postanowiłam że dzisiaj oglądne jakiś horror lubiłam je oglądać bo lubiłam się bać i czuć dreszcz emocji. Wstałam z łóżka, ubrałam się i zjadłam śniadanie i poszłam się umyć, poczytałam jeszcze swoją ulubioną książkę ( np. Harry Potter kocham ❤) i pooglądałam jakieś anime, była już trzynasta zrobiłam sobie obiad zjadłam, dla zbicia czasu postanowiłam posprzątać bo należałaś bardzie do osób leniwych (cała ja... pozdrawiam osoby którym zawsze nic się nie chce 😂) gdy skończyłam była już 16 w Seulu już o tej porze było dość ciemno bo była zima więc przygotowałam sobie jakieś słodycze ( żelki❤) i zaczęłam oglądać horror który już po 15 minutach mi się spodobał był on dokładnie o dziewczynie zakochanej w duchu mało wiarygodne ale wciągające, po skończonym filmie miałam wrażenie że jestem obserwowana ale no takie uroki oglądania horrorów, z nudów wzięłam laptopa i poszukałam jakiś paranormalnych rzeczy w swojej okolicy poprostu twoja ciekawość i życie bohaterki w filmie ci się spodobał okej.... po przeczytaniu paru artykułów znalazłam jeden nie daleko swojej okolicy jest posiadłość w której 15 lat temu doszło do zabójstwa w którym zginęły trzy osoby. Po przeczytaniu źle ci się zrobiło bo przypomniałam sobie o swojej mamie. Wstałam poszłam do niewielkiej kuchni wzięłam z niej babeczkę i małą świeczkę którą wbiłam w babeczkę wrucilam do salonu słodkość położyłam na szklanym stoliku i usiadłam na kanapie popatrzyłam na zegarek który wskazywał godzinę 18:32 już za minutę miałaś już dokładnie 19 lat...

Miałam napisać jedną część ale życie mnie nie lubi i napisze dwie, to moja pierwsza książka więc sory za błędy czy coś.... 😇

Poprostu Bądź... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz