Bölümler DüzenlemiştirCevap evet, her zaman evet.
İstediğin hiçbir şeyi inkar edemem. Bilmemenin acısını çekmene izin veremem.Evet seni seviyorum yemin ederim.
Tüm gözyaşlarımda okyanustaki her tuz tanesinde, Yedinci Denize ulaştığımda seni buldum.Bir ömür öncesinde seni aramaya başladım gibi görünüyor.
Bir ömür boyu acı ve keder çeker gibi.
Tek umduğum şey asla geri alamayacağım bir şey olmaması.Çünkü seninleyken, senden başka hiçbir şey istemiyorum.
****
Hızla uykusundan uyandı Seokjin. Nefesleri sıklaşmış, alnında terler birikmişti. Endişe, hiç olmadığı kadar yükselmişti bedeninde.Nefes alamıyordu. Odanın beyaz rengi sanki kararıyordu sürekli.
"Jimin!" diye bağırdı en yüksek çıkan sesiyle
Aşağıdan gelen sesleri duyduğu için bir kez daha bağırdı. Çoktan uyanmış ve kahvaltı hazırlıyor olmalılardı.
Birkaç saniye bekledi, nefesini toparlamaya çalıştı. Bir astım atağı beklemediğinden ilk defa ilaçsız çıkmıştı evinden.
Yaklaşan adım sesleriyle kardeşinin odaya dalması bir olmuştu.
Hızlıca yanına yaklaşırken karşı komodinin çekmecesinden spreyi çıkarmıştı kardeşi.
Şükretti. Onu seven ve tanıyan bir kardeşe sahipti."Sakin ol hyung, ben yanındayım. Hadi birlikte nefes alalım." diyip inhaler'ı ağzına sokarken, onunla birlikte derin bir nefes almıştı.
Yavaş yavaş rahatlarken, o da gözlerindeki endişeyi söndürmüştü.
Ve biz bunu daha önceden Namjoon ile yapardık.
Gülümsedi Jin, yine anlamıştı kardeşi de.
Savunmasız biriydi ve gözlerinden bile okunurdu ne anlatmak istediği. Basitti.
"İyi misin şimdi?" Diye sordu Jimin
"İyiyim" dedi ve başıyla da onayladı
"Neden böyle oldun ki birden hyung? Birkaç zamandır olmuyordun?"
'Kahrımdan, üzüntümden' diye düşündü içinden Seokjin.
"Neyse şimdi iyisin, hadi hazırlan da kahvaltı yapalım." Kardeşini onayladı ve o odadan çıkarken kendi de yataktan kalktı.
İki gündür Jimin ve Yoongi'nin evinde kalıyordu. Bu ay içinde Namjoon ile oturdukları evi satışa çıkaracaktı ve Namjoon bunu Jin'in üzerine bırakmıştı.
Kendine de güzel bir ev bulmalıydı.
Tek başına anılar bırakacağı normal bir ev istiyordu.
Atlatamayacaktı, bu belliydi. Onları tanıyan herkes Seokjin'in bunun altından kalkamayacağını biliyordu.Düşünüyordu, her dakika. Çok mu kötüydüm? Bir ilişki bir evlilik yürütemeyecek biri miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
house shaped heart' namjin
Fiksi Penggemar"kalbim bir eve benziyordu bazıları kapıyı çaldı, bazıları kapıda bekledi, bazıları içeri girdi ve çok azı buraya ev dedi. ama sen hiçbirini yapamadın." +namjintexting+ 01.08.2020: #1- family 25.03.2022: #4-seokjin 06.04.2022:#3-seokjin 04.04.2022:...