Ψέμματα

5K 182 3
                                    

Ε: Αλήθεια; Με αγαπάς;
Και ένα χαμόγελο μου ξέφυγε.. Δεν μπορώ να το πιστέψω...
Σ: ναι δηλαδή εννοώ ότι σε αγαπάω όπως ενας καθηγητής τη μαθητριά του! Θέλω το καλό σου και σε νοιάζομαι όπως νοιάζομαι όλους τους μαθητές μου...

Είχα σοκαριστεί. Δεν μπορεί ... Γιατί δεν το παραδέχεται γαμώτο γιατι;;
Ε: Μάλιστα κατάλαβα...
Σ: Τι κατάλαβες;
Ε: Ότι φοβάσαι τόσο πολύ για τη θέση σου που δεν θες να παραδεχτείς αυτό που νιώθεις.
Σ: Παπαλάμπρου δ-δεν ξέρεις τι λες!
Ε: Γι'αυτό τραυλίζεις;
Σ: 'Ακουσε να σου πω. Αυτό που έχεις στο μυαλό σου πρέπει να το βγάλεις. Δεν πρεπει να γίνει αυτό που σκέφτεσαι. Είσαι ανήλικη και εγώ ενήλικας και είμαι υπεύθυνος να σε προστατέψω από αυτό το λάθος. Ξέχασε το όσο είναι καιρός. Όλα αυτά είναι μέσα στο μυαλό σου. Εχω τη ζωή μου , την κοπέλα μου και δεν έχω ανάγκη τίποτα άλλο Παπαλάμπρου.Γι'αυτό αυτή η συζήτηση ειναι η τελευταία. Απο δω και πέρα το λογο θα μου τον απευθύνεις μόνο στη τάξη και μόνο αν εχει να κάνει με Φυσική. Στο διάλλειμμα σου τώρα.
Ε: Πολύ καλά λοιπόν. Αφού αυτό θες αυτό θα γίνει. Να ξέρεις όμως ότι δεν θα έκανα τίποτα αν δεν το έβλεπα στα μάτια σου.

Και έφυγα... Τα δάκρυα έτρεχαν σαν ποτάμι! Δεν το πιστεύω ότι την έχω πατήσει ετσι μαζί του. Γιατί ο πρώτος μου έρωτας να ειναι ανεκπλήρωτος.. ΓΙΑΤΙ;!
Σοφία: Εβελίνα!
Ε: ΣΟΦΊΑ! Που ησουν;; Έχω να σου πω.
Σ: Γιατί κλαις;
Ε: Μου είπε σε αγαπάω και το πήρε πίσω... Γιατί να υποφέρω τόσο πολύ ρε Σοφία;
Σ : Έλα ησύχασε ...
Και με αγκάλιασε.
Ε: Εσύ που ήσουν;
Σ: Με τον Νίκο.
Ε: Έλεος ρε Σοφία.
Σ: Μου ζήτησε να κάνουμε κοπάνα ... Δεν μπορούσα να το αρνηθώ ... Ξέρεις.
Ε: Σε είχα για πιο δυνατή. Τρίξτου τα δόντια!!! Κάνε κάτι αν δεν θες να σε βοηθήσω εγώ.
Σ: Με κρατάει καλά στο χέρι...
Ε: Θα πάω να του μιλήσω.
Σ: Όχι όχι Εβελίνα Στάσου!!

Δεν την άκουσα όμως... Η φίλη μου είναι μπλεγμένη και πρέπει να την βοηθήσω.
Πήγα στο προαύλιο και είδα να κάθονται  στο παγκάκι ο Νίκος και η Παρέα του.
Αποφασίζω να τους πλησιάσω.
Ε: Νίκο θέλω να σου μιλήσω!
Ν: Τι θέλεις φυτό;
Ε: Σταμάτα το αυτό με τη Σοφία.
Ν: Ακουσε να δεις κοριτσάκι εμένα δεν θα μου πεις τι να κάνω γιατί και εσύ λερωμένη την εχεις τη φωλίτσα σου.
Ε: Τ-Τι εννοείς;;
Τι να εννοεί άραγε;;Με τραβάει και με πηγαίνει σε μια γωνία.
Ν: "κκκύριε καθηγητά σας αγαπώωωω" λέει με μια κοριτσίστικη φωνή.
Ε: Τττι;
Ν: Αυτό που ακουσες. Γι'αυτό Δεσποινις Παπαλάμπρου αν δεν θέλεις ο λυκειάρχης να μάθει  αυτό το υπέροχο ροματζο ανάμεσα σε σένα και τον Ιωάννου θα αφήσεις την Σοφία να κάνει ότι γουστάρω εγώ.
Ε: Κάθαρμα! Δεν σου φταιει σε τίποτα ο Ιωάννου!
Ειπα κλαψουρίζοντας... Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι τόσο καιρό με παρακολουθεί...
Ν: Ποο μην κλαις και δεν αντέχω και τα κλάμματα! Λοιπόν ή θα σταματήσεις να μπλέκεσαι ή θα μπλεχτείς ακόμα πιο άσχημα;;
Το κατάλαβες Δεσποινίς Παπαλάμπρου;; Στο διάλλειμα σου τώρα!
Ειπε και έφυγε έχοντας σκάσει στα γέλια...
Τι θα κάνω;; Τα ξέρει όλα! Ξέρει τι νιώθω για τον Στέφανο ,ξέρει τις συζητήσεις μας! Να ακόμα ένας λόγος που πρέπει να τον ξεχάσω..

Στέφανος POV
Της ειπα ότι την αγαπώ... Και το εννοούσα αλλά δεν μπορούσα ... Έπρεπε να το πάρω πίσω... Δεν πρέπει. Από την άλλη όμως νιώθω οτι τα εννοεί όλα αυτά που λεει ... ότι οντως με αγαπάει. Θέλω τόσο πολύ να πάω να την βρω να της πω ότι είμαι ένας βλάκας και ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της αλλά από την άλλη είναι μαθητριά μου.
Οι ώρες στο σχολείο πέρασαν βασανιστικά... Την σκεφτόμουν ολη την ώρα. Αποφάσισα να πάω να την βρω και να της πω όλη την αλήθεια.

Εβελινας POV
Γυρίζω στο σπίτι μου και μπαίνω στο φβ.
Έχω ένα μήνυμα από την Σοφία και ένα απο τον... ΝΙΚΟ;!
Νικος: << Δεσποινίς Παπαλάμπρου θυμάσαι τι είπαμε ε; Αλλιώς ο Λυκειαρχης θα τα μάθει όλα>>
Το κάθαρμα. Για να με φοβίσει το κάνει.
Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι της πόρτας...
Ανοίγω και βλέπω τον Στέφανο!;
Σ: Παπαλάμπρου θέλω να σου μιλήσω!
Ε: Και εγώ θελω να σας μιλήσω
Σ: Εισαι μόνη σου;
Ε: Ναι.
Περνάει μέσα και τον βλέπω να κοιτάζει τον χώρο αμήχανα
Ε: Πάμε πάνω στο δωμάτιό μου.
Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω οτι έχει ερθει εδώ. Αλλά πρέπει να το τελειώσω όλο αυτό! ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ.
Δεν θα το αντέξω να πάθει το οτιδήποτε για μένα..
Ε: Θα ήθελα να σας μιλήσω πρώτη.
Σ: Φυσικά.
Το ύφος του ήταν τόσο γαλήνιο και φαινόταν χαρούμενος. Πως θα του πω εγώ τώρα αυτα που θέλω;;
Ε: Σου ειπα ψεμματα!
Σ: Σς-σε τι;
Ε: Στο ότι σε αγαπώ. Είχες δίκιο ένα παιχνίδι ησουν για μένα. Αλλά τωρα σε βαρέθηκα.

Του ειπα και μέσα μου πόναγα... Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιει.Θελω να του φωναξω σε αγαπάω αλλά δυστυχώς δεν γινεται.Όχι πια.
Σ: Ττ-τι λες;
Ε: Την αλήθεια.
Σ: Μάλιστα. Είμαι πολύ βλάκας τελικά. ΠΟΛΥ.

Και έφυγε χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω του. Τι εννοούσε;; Γιατί του το ειπα αυτο;; Σε μισώ Νικο σε μισω!! Και έπεσα στο κρεβάτι κλαίγοντας.
Έδιωξα αυτόν που αγάπησα με ολη μου την καρδιά. Πως μπόρεσα;

ALOHA🎄
Τι κάνετε;; Ξέρω ξέρω πολλές ανατροπές...
Μην με μισήσετε 😂😈 Θα ανεβάσω και άλλο αργότερααα💜
Vote + Comment💙

Στον έρωτα όλοι μαθητές...Where stories live. Discover now