Ε: Πας καλά αγόρι μου;;
??: Για πρόσεχε πως μιλάς!!Συγνώμη δεν το ήθελα! Όρεξη είχα να έχω μπλεξήματα με κακομαθημένα!!
Ε: Ποιον είπες ρε κακομαθημένο;;
??: Οι γονείς σου δεν σου έχουν μάθει τρόπους είπα συγνώμη!
Ε: Α δεν κατάλαβες μου λέρωσες το φόρεμα γελοίε!!
??: Για μάζεψε τη γλώσσα σου ηλίθιο!
Σ: Ρε Εβελίνα σταμάτα σας κοιτάνε όλοι!!
Ε συγνώμη κυριε απλά η φίλη μου έχει λίγα νεύρα δεν το εννοούσε το γελοίος!
??:Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με κάτι ανώριμα
Ε: Σιγά ρε ώριμε άντρα!
??: Ελπίζω να βρεθεί κάποιος να σε βαλει στη θέση σου κάποια στιγμή.. εγώ δεν θα κάτσω να ασχοληθώ! Ανάγωγη!
Και εφυγε..
Ε: Κοίτα ρε τον γελοίο!!
Σ: δεν χρειαζόταν να το τραβήξεις τόσο πολύ ρε Εβελίνα!
Ε: Δεν επιτρέπω σε κανένα να μου λέει οτι δεν έχω τρόπους! Πάμε να φύγουμε γιατί εχω σπαστεί πολύ.
Σ: Καλά..
στο δρόμο προς το σπίτι καμία δεν μίλαγε μέχρι που η Σοφία έσπασε την σιωπή.
Σ: Ρε τώρα μου ήρθε φλασιά!!αύριο θα έρθει καινούριος φυσικός!! Λες να ναι ωραιος;;
Ε: Ποπο ρε Σοφια δεν αλλάζεις ποτέ έτσι!!
Τι σε νοιάζει τώρα πότε θα σταματήσεις να κοιτάζεις καθηγητές!
Σ:Έλα μωρε αν είναι κανένας κούκλος δεν θα ξαναπάω ποτέ αδιάβαστη στη Φυσική!!
Ε: χαχά καλα τραγούδα.
Σ: Πάντως με αυτόν που τσακώθηκες δεν ήταν και άσχημος.
Ε: Μην μου τον θυμίζεις τώρα τον ηλίθιο.
Σ: Καλά καλά..Μην μας δείρεις.
Φτάσαμε εξω από το σπίτι μου
Σ: Ρε συ γίνεται να κοιμηθώ σε σένα;; Είναι αργά και δεν θέλω να πάω σπίτι.
Ε: ναι ρε φυσικά.
~~~~~~Την άλλη μέρα~~~~~~~~~~~
Φάγαμε πρωινό και ξεκινήσαμε με την Σοφία για το σχολείο.
Ε: Πο θα αργήσουμε!
Σ: Σιγά μωρε πρώτη μέρα είναι.
Ε: Μπορείς να μην είσαι τόσο χαλαρή;
Σ: Εσύ μπορείς να μην είσαι τόσο φυτό;; Σελίγο θα βγει και ο ήλιος για να πας να κάνεις και φωτοσύνθεση!!
Ε: Χα χα τι αστεία που είσαι.Μετά απο κάτι λεπτά φτάσαμε.
Μπήκαμε μέσα στην τάξη και προς μεγάλη μας έκπληξη είδαμε το λυκειάχη.
Λ: Μπα μπα .. τι έχουμε εδώ δεν αρχίσαμε καλά Παπαλάμπρου και θυμησέ μου..
Σ: Αντωνίου κύριε.
Λ: Ναι Αντωνίου. Ελπίζω να ωρίμασες λίγο να μην έχουμε τα περσινά.Α ναι ξέχασα να σας πω η κολλητούλα μου ειναι λίγο άτακτη.. αλλά ας μην πω περισσότερα για την ώρα.
Λ: Καθίστε γιατί εχω να σας πω κάτι.
Όπως ξέρετε θα έρθει ένας καινούριος φυσικός γιατί ο παλιός πήρε σύνταξη. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΌΛΑ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ.
Κάτι παιδιά φώναξαν: "Μα γιατί το λέτε αυτό κύριε;;" και έσκασαν στα γέλια.
Λ: Ξέρω εγώ γιατί το λέω!! Πόσο βγάλατε την δευτέρα λυκείου παιδιά εκει πίσω;;
"Με 11 κυριε!!"
Λ: αν θέλετε λοιπόν να περάσετε και την τρίτη Βγάλτε το σκασμό. λοιπόν εγώ φεύγω θα έρθει σελίγο ο Φυσικός σας!
Σ: Αχ έχω τόσο αγωνία να τον δω.
Ε: και γω !ελπίζω να μην είναι κανένας ηλίθιος.
Σ: Καλά εσυ μια χαρά θα είσαι αφου διαβάζεις.
Και τότε μπαίνει.
??: Ησυχία παρακαλώ!
Και τότε εγώ με την Σοφία παγώνουμε. ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ Μ;;
ESTÁS LEYENDO
Στον έρωτα όλοι μαθητές...
RomanceΤον πλησιάζω και άλλο και νιώθω την καυτή ανάσα του πάνω μου. Τρέμει.. όπως και γώ.. Ε: Φίλα με.. του ψυθιρίζω στο αυτί. Και ακουμπάω τα χείλη μου πάνω στα δικά του.. Η Εβελίνα είναι μαθήτρια της Τρίτης Λυκείου.Όμορφη, Ψηλή και καλή μαθήτρια. Τι θ...