Diabolik lovers - preferencje

9.7K 255 36
                                    

Jak znalazłaś się w posiadłości?

Sakamaki

Wracałaś do domu późnym wieczorem. Szłaś pustą ulicą, gdy nagle uzłyszałaś za sobą kroki. Początkowo nie zwracałaś na to uwagi, lecz z każdą chwilą kroki wydawały się być głośniejsze. Po chwili poczułaś na szyi czyjś oddech i zaczęłaś biec. Napastnik gonił Cię aż do momentu, gdy wbiegliście do lasu. Zdałaś sobie wtedy sprawę, że osobnik odpuścił, a ty się zgubiłaś.Szłaś dalej przez las. W pewnym monencie zauważyłaś wielki dom, który wyglądał na opuszczony. Uznałaś, że to dobra miejsce, aby się schonić. Przeszłaś przed bramę i zmierzałaś w kierunku ogromnych drzwi. Zadzwoniłaś do domu dzwonkiem, ale nikt nie odpowiedział. Nie przejęłaś się tym i bez zastanowienia weszłaś do środka.

Mukami

Szłaś na spotkanie ze znajomymi, gdy zazdwonił telefon. Dzwonili ze szkoły z przypomnieniem o odebranie stypendium.
- Zapomniałam o tym na śmierć! Dziękuję za przypomnienie.
Po krótkiej rozmowie rozłączyłaś się i napisałaś SMS-a do jednej z koleżanek że nie dasz rady zjawić się na spotkaniu. Szybko zawróciłaś i pobiegłaś do szkoły odebrać należne pieniądze. Gdy już wychodziłaś ze szkoły zatrzymała Cię starsza kobieta która prosiła o dotację. Mówiła że potrzebuje pieniędzy na życie.Wydawało się to dziwne, ale dałaś jej kilka groszy. Wtedy kobieta zauważyła twoją kopertę ze stypendium, wyrwała ją i zaczęła uciekać. Stałaś przez chwilę nie wiedząc co się właśnie stało, a kiedy się ocknęłaś pobiegłaś za kobietą. Biegłyście tak, aż do charakterystycznego, dużego domu. Wtedy przywarłaś kobietę do muru domu i kazałaś jej szybko odejść, bo inaczej zadzwonisz na policję. Właśnie wtedy wracał do domu jeden z mieszkańców i widząc całe zajście zaprosił Cię do środka, abyś się czegoś napiła. Byłaś bardzo spragniona, więc bez zastanowienia przystałaś na jego propozycję.

dιaвolιĸ loverѕ - preғerencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz