Co myśli o nim twoja prababcia?

2.4K 114 93
                                    

Ayato : Całkiem przystojny z niego młody mężczyzna, ale tak potrafi wkurwić, że ło cie panie. Ja tam nie wiem skąd się bierą takie darmozjady, ale jak już zostanie mężem mojej wnuczki to go tak wychowam, że będzie chodzić jak w zegarku!

Kanato : Jak go pierwszy raz zobaczyłam to myślałam, że to jakiś psychopata popierdolony! Nosz kurwa mać przecież on całe życie chyba nie spał, bo ma takie wory pod oczami! Ja tam kurwa nie wiem co on po nocach robi, ale już niedługo to się zmieni!

Reiji : Porządny mężczyzna, taki majestatyczny, elegancki, z klasą, a nie jakieś dresie, hiphopersi, sebiksy... Co prawda trochę mnie przeraża jego miłość do zastawy stołowej, ale mam nadzieję, że to nie jest żadna choroba...

Laito : Sukrwysyn zajebany! W głowie to mu tylko te pornusy i pornusy! Jak ja bym mu przypierdoliła w tego chuja to ju nigdy by na te gołe lafiryndy z internetów nie spojrzał! A jak ja go po ślubie przyłapię, że chodzi do jakiś goł goł to kutasa przy samej dupie upierdolę!

Shu : Leń śmierdzący! Nic tylko trza księciuniowi usługiwać, a on będzie leżeć i pachnieć. Ja go zara do pionu ustawię, że do końca życia będzie mi stópki masował, a jak nie, to go za morze wyślę i będzie se żył darmozjad w pizdu daleko, ale to tak daleko, że go tam kurwa nikt nie znajdzie.

Subaru : Powiem tak. No łdniuchny taki, umięśniony, ale trochę jak dla mnie za chudy. Ale ja to się do mojej wnusi po ślubie wprowadzę i go troszkę podreperuję. Chłop to ma być chłop i masę musi mieć!

************

Ruki : Łeee może być, ale ja to i tak nie wiem co moja wnusia w nim widzi. Przecież to takie puste i głupie jak but, znaczy nie żebym miała coś do butów i je obrażała... Obawiam się, że jak ona z nim zamieszka, to na ulicy skończą, ale spokojnie, ja jestem kochana, dobra i łaskawa. Jak ładnie poproszą to pozwolę im ze mną zamieszkać...

Yuma : Pojabany kurwa jakiś! Ja to nie wiem, ale rodzice to go chyba nie dojebali! Niby taki fajny i tak dalej, ale on to mnie chyba nie lubi. Gówniaż łobesrany... Pyszczy dziadostwo jak cholera, ale jak ja mu któregoś dnia przypierdolę w ten krzywy ryj, to się do końca życia już nie łodezwie!

Kou : Gwiazdeczka się kurła znalazła! To nic, tylko daj jeść, pić, umyj, ubierz... Ciekawe czy po dupie też go trzeba drapać, sam nie umie! Na miejscu wnusi to ja go bym już dawno wypierdoliła na zbity pysk. Czasami mi się wydaje, że ona to znim dla pieniądzów jest, bo to ani ładne, ani mądre, tylko takie pizdu pizdu.

Azusa : A no sympatyczny chłopak, miły, pogadać lubi. Ostatnio pytał się mnie, czy pogramy w niebieskiego wieloryba, ale powiedziałam, że jestem na to zbyt stara. Tak naprawdę po prostu nie wiedziałam o co chodzi i nie chciałam wyjść na takiego lamusa jak to się dzisiaj mówi, ale to bardzo miło z jego strony, że jest otwarty na takie sprawy.

Teraz małe info !
Wczoraj pisałam o specialu dla was i zgłosiło się meeega dużo osób, czego się nie spodziewałam. Najpierw zapisy miały być do dnia dzisiajszego do godziny 13:00, ale na skutek ogromnej ilości komentarzy zamknęłam je wczoraj okolo godziny 3:00. Kiedy rano się obudziłam zobaczyłam, że doszło jeszcze kilka kom no i w sumie to tak szkoda, żeby te osoby zostawić bez udziału, dlayego też postanowiłam, że wstawię tam kawałek ze wszystkimi zgłoszonymi do tej 13:00. Niestety musicie wiedzieć, że wiąże się to z przełożeniem terminu. Na obecną chwilę nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy wstawię tę część, ale napewno nie będzie to w przeciągu 3 kolejnych dni. Mam nadzieję, że bedziecie zadowoleni z efektu. Miłego dnia❤

A no i zapomniałam dodać, że pomysł na rozdział jak i kilka kolejnych, jest od Nikisia02

dιaвolιĸ loverѕ - preғerencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz