Kotku, wyjeżdżam na tydzień z rodzicami, więc trochę pobędziesz sam...
Ayato : Coo!? Nigdzie sama nie jedziesz! Jadę razem z Tobą! Jak ty pojedziesz, to kto mi będzie robić przyszne takoyaki!?
Kanato : Aha, no ok. *pod nosem* jedź już w pizdu! W końcu będę mógł pobyć z Teddym sam na sam i nikt nam dupy nie będzie zawracał...
Reiji : No w końcu! Myślałem, że już zapomniałaś o tych rodzicach. Nareszcie se pogadacie.
Laito : Dlaczego mnie nie zabierasz!? Ja też chcę! Twoja mamuśka też jest całkiem niezła, więc może udałoby mi się z wami poru... Znaczy pochodzić na spacerki i te sprawy, wszystko na legalu, nic zboczonego...
Shu : No spoko. Baw się dobrze i wróć cała i zdrowa kotuś.
Subaru : Tak! W końcu od ciebie odpo... Znaczy... Jedź kochanie, odpoczniesz troszkę od wszystkiego...
************
Ruki : E spoko, nie ma problemu, ja się już sobą zajmę...
Yuma : Ooo to bardzo fajnie, że masz taki dobry kontakt z nimi. Chodź pomogę ci się spakować. *wychodzisz z pokoju* * Yuma bierze do ręki telefon i wysyła kolegom SMS-a* "E mordy niedługo TI wyjeżdża. Dam wam dokładnie znać kiedy będzie chlanie".
Kou : Pff po co jedziesz z nimi skoro możesz jechać ze mną. Byśmy pojechali najlepszym samochodem i wgl, a ty jedziesz ze starszymi...
Azusa : Szkoda, że jedziesz... Chciałem pobyć razem z Tobą...
CZYTASZ
dιaвolιĸ loverѕ - preғerencje
RandomZabawne, romantczne, zboczone, ciekawe preferencje z anime "Diabolik lovers". Zapraszam do czytania!