Już na wstępie ostrzegam, że jest dużo wulgaryzmów xd
Co ty do cholery robisz?!
Ayato : *trzepie gonga* O, hejka! Po co pytasz co robię skoro widzisz? Powinnaś się cieszyć, że walę do twojego zdjęcia, to znaczy, że mnie podniecasz. *lenny face*
Kanato : *niepokojąco się śmieje* Hahah ja tylko rozmawiam z Teddym jak pięknie byś wyglądała, gdybyś była wypchana... Idealna do mojej kolekcji, ale ty mnie nie kochasz i nie chcesz mi sprawić przyjemności... *zaczyna płakać* Nie kochasz mnie! Nie kochasz! Jesteś okropna!
- Dobra weź się już ogarnij i mnie nie wkurwiaj, bo jest 2 w nocy, a ty mi spać nie dajesz!Reiji : *coś wybuchło* Yyyy no tak jakby pomyliłem fiolki i jebło, ale luźna guma wszystko posprzątam i będzie jak nowe...?
Laito : *Schylony siedzi na łóżku i wydaje z siebie dziwne dźwięki, po chwili podnosi głowę* Wiążę buta, a co myślałaś? Ty zboczuchu... Jak tak bardzo chcesz to możemy razem poświntuszyć.😏
Shu : Nosz KURWA MAĆ! Ja se tu śpię, a ty mi wbijasz do pokoju i drzesz japę jakby się niewiadomo co dzia.... Dlaczego z głośników lecą dźwięki niczym z pornola? Laito....!?
Subaru : * z jego pokoju dobiegały głośne trzaski* Rozwalam ścianę.
- No ale po jakiego czorta? To przecież nowo malowana ściana!
- Mam to w dupie. Nie podoba mi się i tyle, a ty nie masz nic do gadania. Idź się zamij sobą i daj mi pracować.************
Ruki : *rzuca się po podłodze* udaję gąsienice. Obczaj moje kocie ruchy, już prawie wszytko mi wychodzi.
- No właśnie prawie, a prawie robi różnicę....Yuma : *je twoje żarełko* O w dupe... Znaczy, no bo kochanie ja naprawdę nie chciałem, ale byłem bardzo głodne, a to sobie tak leżało niewinnie, no chyba rozumiesz....
- Jakim kurwa prawem ruszasz moje jedzenie?! Myślałam o nim cały dzień, wracam do domu, a tu co? Nie ma, no nie ma! O stary masz przejebane....Kou : *śpiewa z słuchawkami w uszach* Laaaast Christmas aj gejw ju maj hart bat se wery neks dej ju gewyt ełeeeeej!
*wyrywasz mu z uszu słuchawki*
- Dlaczego mi zdjęłaś słuchawki?
- Uwierz mi gdybyś się usłyszał, to zrobiłbyś to 2× szybciej.
- Nie doceniasz mnie...😭Azusa : *trzaski i szumy* O witaj... Ja, ja tylko nie mogłem spać i ostrze moje sztylety. Czy coś się stało?
- Nie kuźwa nic się nie stało oprócz tego, że jest środek nocy, a ty napiepszasz tymi nożami, że spać się nie da!
CZYTASZ
dιaвolιĸ loverѕ - preғerencje
AcakZabawne, romantczne, zboczone, ciekawe preferencje z anime "Diabolik lovers". Zapraszam do czytania!