Capitolul 5

110 7 0
                                    

###

Jungkook

Sunt atent la ce ne spune domnul Eunji, despre un photo shooting pe care trebuie să-l facem după filmări...pâna este întrerupt de un zgomot ţipător, îmi întorc privirea şi o văd pe ea, este atât de singură şi neajutorată, fără să mă gândesc mă duc spre ea să o ajut...
Am ajuns lângă ea şi încep să strâng sticla care strălucea pe jos. Pare puțin speriată de prezența mea aşa că o întreb:

Jk - Eşti bine? *încerc s-o privrsc în ochi dar ea îmi ignoră într-un fel privirea...

Ca răspuns ea îmi dă din cap afirmativ...nu pot să-mi dau seama cei în mintea ei acum, nu înțeleg de ce nu-mi vorbeşte, poate că mă urăşte? Sau poate că nu mă cunoaşte...

Strângând cioburile, observ că-i sîngerează genunchii, dar ea grăbită nu-i bagă în seamă şi îşi continuă treaba... Îi spun deja îngrijorat de situație:

Jk - Aish, te-ai zgâriat, ar trebui să te duci să-ți dezinfectezi rănile...

În final ea îmi răspunde cu o voce înceată:

Sara - Mm sunt bine, îți mulțumesc pentru ajutor dar nu trebuie să te deranjezi... *privirea fiindu-i în continuare în jos. Nu mai era nici un ciob de sticlă pe jos aşa că ea se ridică grabită face o mică plecăciune şi pleacă nespunându-mi nimic...

Sunt puțin confuz de reacția ei...

Managerul Eunji vine spre mine împreună cu prietenii mei...

Jimin - Amorezul jungkook s-a îndrăgostit de o chelneriță?! * rânjea ca un prost

Jk - Taci jimin! * îi răspund iritat

Jimin - Uhuuu pluteşte a dragoste pe aici *îşi ridică sprâncenele la ultimul cuvânt

Eunji - Gata băieți este de ajuns! jungkook ce a fost asta? * mă întreabă puțin confuz

Jk - Ah domnule, pur şi simplu am vrut să dau bine în fața celor de aici... *nespunându-i adevărul...

Eunji - jungkook sper doar că nu ți-a plăcut fata, fiindcă ştii bine că nu aveți timp de fete şi trebuie să vă concetrați pe carieră...

Jk - Domnule Eunji stați fără griji, ştiu de stul de bine ce am de făcut şi ce nu...

Eunji - Bine jungkook, să nu mă dezamăgeşti! Deci băieți pauza se măreşte cu 10 minute din cauza celor întâmplate...* pleacă după ce spune aceste cuvinte...

Fără să mă gândesc prea mult, îmi iau ghiozdanul şi mă duc rapid s-o caut pe acea fată Sara, am doar 10 minute la dispoziție...

###

Sara

Caut prin portfardul meu ceva pentru ami dezinfecta rana dar în zadar, nu găsesc nimic, în acest moment uit de aşa zisă rană şi îmi amintesc de întâmplarea care a avut loc acum câteva minute.
Până aud uşa cum se deschide încet, sunt sigură că este min-jee, a aflat ce sa întâmplat şi a venit să mă ajute...

Sara - Hei min-jee, dă-mi te rog şi mie ceva să-mi dezinfectez rănile *spun cu voce tare

Nu-mi spune nimic, îmi întinde pe după uşă o mică sticluţă şi câteva bucăți de vată fiindu-i doar mâna vizibilă, nu-i înțeleg gestul, aşa că mă îndrept spre uşă să o deschid... Nu pot să cred este din nou el.

Jk - Hei, bună din nou *zâmbeşte

În acest moment cred cu adevărat că visez, nu poți să fii atât de norocos şi să fii într-o cameră cu un mare cântăreț, dar nu cu ori care cântăreț ci cu idolul meu fostul meu bias.
Sunt prea şocată aşa că-i răspund bâlbâindumă:

The Wings Of The Dream /Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum