- Încet să nu-i trezeşti!
- Bine bine
- Hei stai pe mâna mea...
- Oh scuze
Aud şoapte în cameră şi un zgomot făcut de un aparat de fotografiat, deschid ochii şi tresar deodată când îi văd pe jin şi pe j-hope cu un zâmbet imens pe față iar jin cu un aparat de fotografiat în mână şi făcându-ne o poză mie şi lui jungkook.
Click
Tresar din nou din cauza blițului puternic.
Sara - Hei *spun iritată şi confuză
Jin şi j-hope încep să râdă, trezindu-l şi pe jungkook.
Jk - Ce se întâmplă?! *spune confuz frecânduşi ochii cu mâinile
Jin şi j-hope realizând că ne-au trezit îşi aruncă priviri unui altuia şi pleacă grăbiți din cameră lăsând în cameră o linişte mortală.
Jungkook îşi mută privirea spre mine iar peste o secundă mă ia într-o îmbrățişare punându-şi buzele pe fruntea mea.
Jk - Ce bine, nu mai ai febră! *îmi zâmbeşte apoi mă sărută uşor pe frunte.
În momentul acesta fruntea mea este cea mai fericită frunte din lume.
Sara - Oh e bine atunci *încerc să nu-l privesc în ochi să-i ievit privirea, simnt că dacă îl privesc voi muri încet ori de câte ori voi clipi.
Jungkook îşi dă seama de acest lucru şi cu mâna sa fină o pune pe bărbia mea şi-mi întoarce fața spre a lui, obligându-mă într-un fel să-l privesc.
Sunt atât de aproape de fața lui, de buzele lui, de tot corpul său şi înghit în sec din cauza momentului.
Mă priveşte înduioşător, apoi îşi mută privirea spre buze, inima îmi bate din ce în ce mai tare. Îmi aruncă o ultimă privire şi se ridica brusc din pat.Jk - Hai să mâncăm ceva *îmi întinde mâna şi-mi face cu ochiul
Sinceră să fiu mă aşteptam la un sărut, jungkook pur şi simplu m-a lăsat confuză. O doamne, eu la sărut mă gândesc, cred că m-am îmbolnăvit mai tare decât credeam.
Îi accept propunerea şi-l urmez...
Ajungem în bucătărie.
Salut pe cei ce sunt în bucătarie, îi privesc pe j-hope şi jin cu o privire tăioasă neuitând ce au făcut cu aproape jumate de oră în urmă, ei la rândul lor punându-şi capul în jos evitându-mă.
Mă aşez la masă, iar fix lângă mine este taehyung, nu l-am observat din cauza lui jin şi j-hope ce mi-au atras atenția. În acest moment în sufletul meu sunt focuri de artificii, sunt aşezată lângă taehyung yaaaaaaa!
Îl salut amabil, în continuare foarte entuziasmată, dar nearătând acest lucru.
Taehyung nu-mi răspunde uitându-se în continuare în telefon, cred că nu m-a auzit aşa că-i spun din nou:
Sara - Ămmm bună...
El din nou nu-mi raspunde, mă simnt atât de penibil şi prost. Fără să mă gândesc prea mult mă ridic şi mă duc la jungkook.
Sara - Te ajut cu ceva? *întreb cu un zâmbet pe față
Jk - Oh nu, nu este nevoie, de ce te-ai ridicat de la masă? * face o față serioasă
CITEȘTI
The Wings Of The Dream /Jeon Jungkook
FanficO fată simplă şi un idol... Se naşte oare o iubire între cei doi sau nu? Vă las pe voi să aflați... P.S. este prima mea carte pe care o scriu, dacă găsiți greşeli gramaticale şi de exprimare îmi cer scuze! Vă urez lectură plăcută! ♡♡♡