Capitolul 4

144 6 0
                                    


Sunt super happy că BTS o să vină la restaurant dar, nu să-i deservesc eu, sunt sigură că o să fiu super stângace și cu siguranță o să fac vre-o boacănă.

Am început să mă panichez și să mă
plimb din colo în coace.

Mj - Sara calmeazăte, am încredere în tine și știu că o să faci față cu brio.

Sara - Mă bucur că ai încredere în mine, dar mi-aș dori și eu să am încredere dar nu pot.* am spus toate aceste cuvinte cu o jumate de voce.

Mj - Hai măi Sara, serios?! Până acum erai super încântată și acum brusc te-ai liniștit și te-au apucat gândurile?

Sara - min-jee sunt super încântată că vin BTS ,dar ideia este că eu trebuie să-i deservesc, de ce nu-i deservești tu? Ai mai multă experiență cu asta față de mine.

Mj - Eu va trebui să mă împart în mai multe locuri, în bucătărie să fac ordine prin restaurant să deservesc restul cliențiilor, fiindcă vreau să fie totul cum trebuie și echilibrat.Eu o să te veghez iar dacă o să ai nevoi de mine eu o să fiu acolo pentru tine.

Sara - min-jee, nu cred că-mi faci asta.

Mj - Sara şi eu te iubesc! *a început să rânjeasca ca o psihopată.

După aceste cuvinte se îndreaptă spre mine mă sărută pe frunte şi pleacă cu zâbetul pe buze.
Ma lăsat super panicată şi tot o dată confuză...

###

Min-jee

Ah, ştiu că Sara o să se descurce, este normal să reacționeze aşa. Mă bucur foarte mult pentru ea că, îşi va întâlni idolii, desigur că eu trebuia să-i deservesc dar am făcut tot posibilul ca ea să-i deservească, fiindcă ştiu că de când a venit în Coreea îşi doreşte enorm să ajungă la un concert BTS, nu vreau să treacă pe lângă ea această şansa de ai cunoaşte, aşa că succes Sara.

////////////

Nu pot să cred că astăzi îi voi întâlni pe BTS, sunt atât de emoționată iar palmele îmi transpiră rău de tot.

Mj - Bună Sara, eşti pregătită?

Spre surprinderea mea min-jee, era puțin agitată.

Sara - Bună min-jee, lasă-mă pe mine, tu eşti în regulă?

Mj - Sara ce pot să spun este că vreau să iasă totul bine.

În acest moment, am realizat că ziua de astăzi este foarte importantă şi pentru min-jee, nu vreau s-o dezamăgesc. Încerc să mă adun şi să mă calmez...

Sara - Hei min-jee, nu-ți face griji, va fi totul bine o să decurgă totul minunat, nu trebuie să te îngrijorezi.*îi zâmbesc inocent.

Mj - Oo Doamne, Sara tu eşti?

Sara - Da eu sunt, min-jee am fost zilele acestea foarte panicată ce-i drept, dar când te-am vazut acum pe tine mi-am dat seama că ai nevoie de încurajarea mea mai mult ca ori cine, aşa că min-jee nu-ți fie frică de nimic, eşti o persoană foarte puternică.
*o cuprind şi o sărut pe obrazul ei fin

Mj - Aw Sara, îți mulțumesc, eşti o persoană foarte pozitiva iar tu emani o pozitivitate uriaşă asupra mea.
Ei bine deci Sara să dăm ce-i mai bun azi!

Sara - Da şefa!

Peste câteva ore, venise şi momentul cel mare...
Min-jee, vine spre mine şi îmi spune cu o criză de bucurie:

The Wings Of The Dream /Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum