Nine Minutes

657 90 29
                                    

"Dokuz dakika boyunca bana sarılacaksın."

Luke alayla burnunu kaldırdı. "Neden?"

"Vücut ısının tenimdeki etkisini merak ediyorum."

Luke tek kaşını kaldırdı fakat itiraz etmedi. Yavaşça Michael'a yaklaştı ve kollarını iki yana açtı. Michael sırıtmasını saklayarak -beceremedi- ve ellerini Luke'un tişörtünün üstünde bile kıvrımı belli olan şekilli beline sardı.

Luke kollarını Michael'ın omuzlarından düşürdü ve bir elini istemsizce Michael'ın saçına daldırdı.

Michael güzel kokuyordu.

Luke kendine küfür ederek yüzünü Michael'ın boynuna yasladı. Aptal bir sarılma neden onun karnını ağrıtacak kadar streslenmesini sağlıyordu? Alt tarafı beş saat önce tanıştığı birinden nasıl bu kadar etkilenebilirdi?

Michael saçlarında gezinen uzun parmaklarla büyük bir gevşeme yaşadı ve baş parmağıyla Luke'un belini okşadı. Luke onun tombul parmaklarının her hareketinde müthiş kasılsa da iyi hissediyordu.

Michael gözlerini yumdu ve gülümsemesini genişletti. "Vücut ısın güzel hissettiriyor."

"Daha önce kimseyle sarılmadın mı Michael?"

Michael yeşil gözlerini açtı ve alt dudağını dişledi.

Michael Luke'a dokunabilmenin hayaliyle kimsenin elini bile tutmamıştı ki.

"Tabi ki sarıldım." güldü. "Sadece bedenleri seninki gibi sıcak olmuyordu."

Michael yine yalan söylüyordu.

Luke kolundaki saate baktı ve henüz üç dakika geçtiğini gördü. Sırtı ağrıyordu.

Bu yüzden Michael'ı ağaca doğru itip göğsünü Michael'ın göğsüne yasladı. Bacakları birbirine dolanmış, göğüs kafesleri parçalanacak şekilde çarpacak kalplerini hissedecek kadar yakınlardı. İkisi de bu anı ölesiye garipsedi fakat bir şey demedi.

İkisi de uyuşuyordu.

Luke ne zamandır gözleri kapalı olduğunu bilmiyordu ama Michael onu üzerinden hafifçe itti ve karşıdaki ağaca yasladı. Luke gözlerini açıp Michael'ın şaşkın gözleriyle buluşturdu.

Sonra ikisi de çantadan bir bira aldı ve kızarmış yüzlerini saklamak istercesinde kutunun arkasına sığınıp bir dikişte içti.

17 Minutes | mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin