merveasln42 bölüm ithafı ilk yorumumu bana sen armağan ettiğin için teşekkür ederim.
Medya-Araf Anka Soykıran
Şarkı- Katy Perry Hot N Cold
************
-Efendim Elisya?
Dedi. Gülümsedim.-Yok birşey.
Deyip önüme döndüm ve şarkı dinlemeye devam ettim.Yavaşça gözlerimi araladım ve Istanbul a iniş yaptığımızı gördüm ama hemen ardından göğüsüme kafasını gömmüş Anka Bey'i farkettim bir çocuk gibi uyuyordu bu haline gulmeden edemedim ve durtmeye başladım uyanmaliydi hem istanbula gelmiştik hemde dışarıdan gören biri bizi yanlış anlayabilirdi homurdanip daha çok sokulunca cidden çocuk diye düşündüm neredeydi o sert adam?
-Anka Bey?
-Hmm?
-Anka Bey kalkın İstanbul'a iniyoruz.
-Tamam inince haber ver.
-İndik zaten.
-Tamam.
-Hadi kalkın!
-Tamam be kızım kalkıcam bekle.
-Ya sabır! Anka Bey kalksanıza!
-Tamam be kalktık.
Deyip kalkınca zaferle gülümsedim. Ama biraz daha uyumasini isterdim adam yorgundu sonuçta.
-Buradan şirkete geçiyoruz.
-Tamam.Deyip Anka Bey'le beraber pisti terk ettim. Havaalanından çıktıktan sonra arabaya bindik tek fark bu sefer Anka Bey beni de arkaya oturtmuştu. Üstüme aniden düşen yorgunluk sanırım bu sefer benim uyuyacagimin habercisiydi.
*************
Gözlerimi aradığımda yumuşak bir yatak fakat tanıdık olmayan bir tavanla yüz yüze geldim. Yavaşça gerinip ayağa kalktım ve ayaklarımın zeminle temasına izin verdim kapıya ilerleyip açmaya çalıştığımda kilitli olduğunu anlamam ve kaşlarımın çatılması bir oldu 'ne oluyor lan?' diyen iç sesime hak verip kapıyı yumruklamaya başladım kapının aniden açılması ve anlıma çarpması bir oldu.-AH!!!
-Özür dilerim efendim ben şey uyudugunuzu sanıyordum Araf Bey yemek için çağırmamı istemişti. Ben çok çok çok özür dilerim.
-S... Sorun değil
Dedim ama istemsizce agliyordum hep böyle olurdu en ufak bir acıda koyverirdim.-Efendim şişti hemen buz getireyim.
Deyip hızla odayı terk eden kızın arkasından bakakaldım. Çocuk gibi ağlamaya devam ederken kapının tekrar açıldığını duydum alnima değen soğuk sıvı ve sert ellerle döndüm-A... Anka Bey?
Ufak ufak iç cekislerim devam ederken beni bir çocukmuş gibi kucağına alıp yatağa oturdu normal şartlarda kaçmam gereken bu pozisyondan şimdi kaçmıyor aksine Anka Bey'in göğsüne sokulmuş bir vaziyette oturuyordum. Alnima kremi yaydıktan sonra ne zaman geldiğini anlamadığım buzu kafama koydu anlık soğukla kendimi geriye ceksem de sıkıca tuttu.
-Dikkat etsene kızım ne işin var kapının arkasında!
-K... Kapı kilitliydi bende açmaya çal... çalışıyordum.
Derin bir iç çekip ayağa kalktı ve beni kucağında sabitleyip merdivenlere yöneldi
-B... Ben yuruyebilir-
Attığı sert bakışla susmayı ve bulunduğum yere sinmeyi tercih ettim kaslı ve sert bir vücud nasıl bu kadar rahat olabilirdi?
Sakince yemek yedikten sonra kahvelerimizi içtik ancak Araf Bey elindeki viskisini yudumluyordu.
- Araf Bey?
-Efendim?
-Ben artık gideyim.
-Peki.
-İyi akşamlar.
Başını sallayıp önüne dönünce kalktım ve cantamla montumu aldım kapıdan çıkarken duyduğum sesle durdum
-Elisya... Gitme...
Deyip beni içeri çekti ve montumu kendi çıkarıp kucaklayarak kendi odası olduğunu düşündüğüm yere getirdi gardroba ilerleyip bir tişört aldı ardından beni banyoya itip tişörtü yüzüme
FIRLATTI ÖKÜZ!!!Derin bir nefes alıp tişörtü giydim ve çıktım elbise gibi olmuştu diz kapağımın yaklaşık iki iki buçuk karış üstündeydi Yatakta yatan Araf Bey'i görünce odadaki koltuğa ilerledim ve yattım sırtımda ve baldırımda hissettiğim ellerle havalanmam bir oldu beni yatağa yatırıp kendi de bana sarilinca kalkmaya çalıştım
-Elis...
dedi kısık sesiyle bana sadece yakinimdakiler Elis derdi devam etti
-Beni bir kez daha bırakma... Bunu bana yapma... Beni mahrum etme kendinden... Elis...-Saçma Sapan Bir Kız...
Oy ve vote bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Patronum
ChickLit-Seveni arıyorum diyorsun, pezevengin birine gidiyosun ne ayak? ****** -Ben Ahmet Kaya değilim ağzına sıçar giderim. ***** Elisya Keskin iş arayan buldugundaysa kendi deyimiyle seçilmiş sayko patronundan zulüm gören bir kızdır. Araf Anka Soykıran...