BÖLÜM 2

7.5K 239 7
                                    

Medyada Araf Anka Soykıran. Şarkı:Selena Gomez- Kill em with kidness...
**************
Sakin adımlarla kıyafetlerimi
giyip gözlerimi zorla araladim tüm gece dosyalarla ugrasmistim. Araf Bey diğer bir deyişle sayko patronum cami kapattiktan sonra bir calisanla beraber dosyalar gönderip camı actirmisti.

Uyuşuk adimlarla arabama binip şirkete geldim ve yine uyuşuk adimlarla şirkete girdim.

Yorgundum ve ilk defa bakimsiz olduğumu düşünüyordum giydiklerim rezil gibime geldi.

Çok gundelikti işe değilde gezmeye gidiyormusum gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok gundelikti işe değilde gezmeye gidiyormusum gibiydi.

Herneyse diyip odama girdim esyalarimi birakip Araf Bey'in özel mutfağına girdim. Evet adamin özel mutfağı vardı! Sayko demiş miydim?

Sert ve bol köpüklü bir kahve hazirlayip içine tükürmek istesemde bu fikirden vazgeçip odasinin kapisina vurdum onay veren sesi duyunca odaya girdim kahveyi ve suyu birakip günlük programini da okuduktan sonra izin alip odama geçtim.

Oteli ve rezervasyon isleminide halledince ekranın isigi acittigindan gozlerimi dinlendirmeye karar verdim.

*********
Çalan telefonla hizla gozlerimi araladim

-Anka Bey?

-Mesain bitti cikabilirsin.

-Tabii efendim.

Deyip telefonu kapattim ve saate baktim 02. 17 inanamiyorum! Kaç saat uyumustum böyle!

Kafami kaldirip cama baktim o Sayko beni mi izliyordu? Belki de bu saate kadar calismisti... İkinci secenek mantikli geldi iskolik biriydi demekki. Herneyse diyip esyalarimi toparladim ve şirketten cikip arabama bindim oradan da eve.

**************
Gelen mesaj sesiyle gözlerimi aralayip telefonu aldim

Kimden:0512 345 67 89
Bu gün işe gelmeyip yarin için hazirlanabilirsin.
Anka...

Kime:Sayko patron
Teşekkür ederim.

Yavaş adimlarla kalkip üstümü değiştirdim ve arabama binip AVM'ye ilerledim. Ufak bir alis veriş ve yemek yedikten sonra eve geçip bavullarimi hazirladim ve yattim.
*********
-Saçma Sapan Bir Kız

Serseri PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin