Medyayı biliyorsunuz iyi okumalar. Kendi babaannem ölmüş gibi hissettim. Allah kaybedenlere sabır versin.
***********
Bir süre bekledim öylece...Napabilirdim...
Bakakalmıştım...
Gülüyordu...
Son yolculuğunda bile gülüyordu...
Gözümün önüne hücum eden anıları engellemeye çalıştım sesler kesilmiyordu
Uyy kim öpti kim öpti?
Öldüreceğum oni!
Kesecegum onun cukini!
Ne demek kafasini yaridum?!
Onu o kozalaga otirt!
Kesik kesik gelen seslerle dayanamayıp o ana döndüm.
Küçük kiz okuldan gelmiş nenesiyle oturuyordu ama hep yaptığının aksine bu sefer sessiz ve durgundu. Sanki biraz çekingen gibiydi ve utangaç.
Bunu farkeden nenesi çağırdı Elif ini evet ona Elisya demezdi Elis de demezdi ha Elis ha Elif diye düşünürdü.
-Elifim cel bakayum yanima suratindan düşen bin parica. Ne oldi?
-Nene bakkalın uşağı beni öptü.
-Uyyy kim öpti kim öpti?
-Bakkalın uşağı.
-Uyyy! Nasıl optiii! Öldüreceğum oni!
-Nene erik toplarken bahçede öptü bende kaçtım.
-Kactin mu çok mu korkituu??? Kesecegum onin cukini!
-Nene hayır!
-Ne oldi?
-Gitme bir yere ben öptüğü için kaçmadım.
-Ula kemencesine tel oldigim niye kactin o zaman?
-Kafasını yardım.
-Kiz ne demek kafasini yaridum?!
-Ne yapayım nene beni öpünce aldim kozalagu elume dedum sen misun ben mi indirdum kafasina arkadaşi öküz ogli öküz Mehmet de celince korkidan kaçtim.
Nenesi gülümseyerek sinirlenince laza dönen torununa baktı aynı ben diye düşündü. Toparladı kendini
-Bana bak benim sari kizum.
-Of nene ya başlama virvire anam da dedu ayip dedu yapma dedu sinirleniyrum da!
Henüz 8 yaşında olan torununa gülümseyerek eğildi babannesi.
-Bir dahakine deyrum oni o kozalağa otirt.
Gulusmelerimiz aklıma gelince babaannemin her anı gözümün önünden geçti sanırım aklımı yitiriyordum. Gelen aniyla dondum. Hayır bu olmazdı. Bu anı benim ne kadar iğrenç biri olduğunu gösteriyordu.
Henüz 15-16 yaşlarındaki genç kız yavaşça başındaki yazmayı duzeltti babaannesi zorla taktirmisti salvarinida düzeltip son olarak cariklarini giydi ne bu hal diye düşündü Rusya'dan annesiyle yeni dönmüştü ve dakikasında kendini bu durumda bulmuştu buna lanetler yağdırırken bir yandanda gülüyordu.
Karşına bir anda çıkan oğlanla kafasını kaldırdı henüz 23-25 yaşlarında bir oğlan değilde adam dese daha doğru olurdu tek kaşını kaldırıp adama baktı buyrun dercesine adam gülümseyerek kendisini izleyince genç kız ordan uzaklaşmak için bir adım atmıştı ki adam kolundan tutup kendine çekti genç kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Patronum
Chick-Lit-Seveni arıyorum diyorsun, pezevengin birine gidiyosun ne ayak? ****** -Ben Ahmet Kaya değilim ağzına sıçar giderim. ***** Elisya Keskin iş arayan buldugundaysa kendi deyimiyle seçilmiş sayko patronundan zulüm gören bir kızdır. Araf Anka Soykıran...