Ben gerçekten buna kanaat getirmiş durumdayım.Bence ben şansa tepki olarak dünyaya gelmiş bir insanım .Zaten sevgili kapıcımın Zeynel olması bile başlı başına bir örnek tescil ediyor.Tatil günümde kapıyı kıracak gibi çalması beni yeterince deli etmiş durumda .Aslında bir yandan kapıyı açmıyım çalıp çalıp gitsin diyorum ama yok adam öyle bir çalıyorki dayanamayıp kapıyı açmaya gidiyorum.Saçlarım bir yana dağılmış ayağımdaki eskimiş pofuduk terliklerim evlendikten sonra kendini salan kadınlar gibi kendine huzurun kollarına bırakmış pijamalarım ise Nirvanaya ulaşmasına birkaç durak kalmış galiba.Ve kendimi tanıtma faslını da geçtikten sonra kapıyı açmaya gidiyorum.Ve karşımda tam tahmin ettiğim gibi pişmiş kelle gibi sırıtan Zeynel.Yok gerçekten katil olacağım ben.E tabi birazda meyil olunca .Zeynel :
-Ooo Bade Hanımcığım Günaydın efendim Nasılsınız ?? dedi hala çözemediğim değişik şivesiyle.
“Seni görmeden önce daha mutluydum inan” dedim ama içimden.Hayır anlamıyorum yani her sabah bu kadar mutlu olmak neden ? Ya sen nasıl bir türsün ? Anlatsana biraz.
-İyiyim Zeynelciğim.Eee sabah sabah kapıyı kıracak şekilde çalmanın sebebi ne acaba hıı ?? Gördüğüme göre elinde ne ekmek ne de gazete var.
-Aslında ben yan dairenizdeki 6 numaradaki Melahat Teyzeye geldiydim çağırdı sabah sabah.Aramızda kalsın ne nemrut bir kadındır efendim.Neymiş efendim apartmanda koku varmış.Ben ne yapayım Allah aşkına Bade Hanımcığım ?Siz okumuş kültürlü bir bayansınız.Nasıl başa çıkayım bunlarla ben?Efendim sanki ben yapıyorum bu kokuyu Tövbe tövbe.
Evet Bir Bade Abla programının daha sonuna gelmiş bulunmaktayız sayın seyirciler.Haftaya diğer bir programımızda görüşmek üzere.Neyim lan ben he ?? Anlamıyorum oradan bakınca Güzin Ablanın yandan yemişi miyim acaba ? Sabah sabah uğraştığım şeylere bak.Hayır arkadaş bu kadar sorunların varsa git aç karnına altı tane anti depresan filan al.Bir pisikolağa git yani Neden ben Allahım ??Söylesene Zeynel kaybolan uykularımı kim bulacak benim.Müge Anlı mı? Hatlar karıştı benim bir dakika .
-Anladım Zeynelciğim de ben hala sorumun cevabını alamadım.
-He ya doğru söylüyorsunuz unuttum.
“He ya” Ne kadar güzel bir söz bu.Her şeye hemen hemen cevap verebilirsin bununla.Portatif laf.”Hiçbir şey” kadar da ekonomiktir kendisi.
Boş boş baktım yüzüne o da bunu fark etmiş olacak ki yine o pişmiş kelle ifadesini yerleştirdi yüzüne.
-Ben şimdi bunun yanına geldim ya biraz da size uğrayayım bir ihtiyacınız var mı diye sorayım istedim.
Tabi canım zaten benim sabahın köründe her zaman için bir şeye ihtiyacım olur.Bak nasıl unuttum bunu.
-Yok çok sağ ol. Neyse Zeynel.Ben şimdi gidiyorum Eğer ekmek ve gazete getirirsen kapıya as.Çünkü bir tane daha yeni kapı alacak param yok.Tamam mı?
-Aaaa Kapınızda problem var ? Çok darıldım bakın ben şimdi. Niye bana haber vermiyorsunuz hemen hallederdim bunu ben.Biliyorsunuz her iş gelir elimden
Hay benim dilimi önce eşek arıları soksun sonra olmasa da olur ama bir de böyle dilim dolanıp bir daha açılmasa? Olmaz mı hiç mi? Peki.Tamam.Sustum.
-“Tamam Zeynel oldu görüşürüz.”diye kapattım kapıyı yüzüne.Dayanamadım arkadaş.Al işte kaçtı bütün uykum .Aslında Müge Anlı bir çaldırıp kapatsam mı ? Onlar dönsün canım bana.Sonra bir bakıyorum fatura kol gibi .Bana ne onlar arasın.Konu saptı galiba.Neyse sonra çıksam oraya annemi babamı filan çıkartıp oturtsam oraya Maşallah şark köşesi gibi zaten .Bir sazları bir de rakı masaları eksik anasını satayım.
Telefonumun çalmasıyla birlikte bütün bu saçma düşüncelerimden ayrılıp telefona bakıyorum.Arayan kim sevgili yardımcım Eda.Gerçekten ben olmamışım ya.Bence beni yayık ayran gibi geri koyup bir sallasalar keşke.
-Efendim Edacığım.
-Bade Hanım siz rahatsız ediyorum ama.”diyor her zamanki sevimliliğiyle.Gerçekten çok harika bir insandır kendisi.Hani yardımcım diye söylemiyorum aynı ben.Evet Egolarımdan önümü göremediğim doğrudur.
-Yok canım hiç önemli değil.Yani zaten sen aramadan önce bitmiş sönmüştü sabahım yani üzülme boşuna ya J
-Sabah olmasına rağmen formunuzdasınız Bade Hanım Neyse ben size şey yüzünden rahatsız ettim.Hani bize cast ajansından yollanan modelleri ayırıp size vermemi istemiştiniz.Onları tamamladım fakat stylinglerinde birkaç eksik ve problemler var.Emreyle bir şeyler düşündük ama yetiştiremeyeceğiz galiba.
Evet moda dergisinde baş editörlük yapıyorum.İşim çok yorucu fakat gerçekten çok seviyorum.Bence insanın istediği işi yapması çok büyük bir lüks.Birde ben önüme gelen fırsatları iyi değerlendirdim herhalde ki çok güzel ve popüler bir dergi de çalışıyorum.İhihihi yaşasın işli olmak.kahrolsun işsizlik.
-Bu çok kötü oldu gerçekten.Ben pazartesiye yetiştiririz demiştim Melda’ya.
Melda bizim yayın yönetmenimiz olur kendisi.Tam bir erkek düşmanı .Yani feminist.(Böyle diyince daha havalı oluyor).Yok işte neymiş efendim erkekler yontulmamış odunmuş.Onları anlamak için asla çaba sarfetmezmiş.Bırakalım onlar bizi anlasınmışlar.Hiçbir erkek onu hak edemezmiş falan filan.Sanırsın İngiliz Kraliyet ailesinden gelme haspam.
-"Ya keşke sizde olsaydınız yanımızda o zaman daha çabuk halledebilirdik belki.Ama sizin de tatil gününüz sonuçta.Haftada bir gün o da cumartesi."O kadar utangaç ve mahcup bir ses tonuyla söylemişti ki bunu eve alıp besleyesim geldi kızı.
-Öyle ama ne yapalım bu haftada yapmayalım acil bir de.Şu an saat bir bakayım Evet dokuz.Herhalde on iki bir gibi orada olurum.
-"Peki harika olur.Yani ama ben gerçekten çok üzgünüm size böyle emrivaki yaptığım için içim hiç rahat değil."
Eda gerçekten çok iyi birisi.Hem de aşırısının aşırısı bir iyilik içinde.İnsanlara bir cam misali yaklaşıyor.Kırmamak için uğraşıyor filan.Tam yemelik anlayacağınız.
-Hiç önemli değil Eda üzme kendini .
-“Tamam” dedi gülerek
-Aynen öyle.Neyse siz biraz daha bakın.Gelirim birazdan ” diyerek kapattım telefonu.Ve bir hafta sonumu daha kaybetmiş bulunuyorum.İçimde üç günlük milli yas ilan edeceğim gerçekten.Nasıl bir sabah bu arkadaş?Sabah kalkar Zeynelle günaydın derim hayata.Üstüne bir de cadı karı Melahatla kavgalarını dinlerim.Sonra tam bitti derken telefon çalar ve o vahim haber gelir.Allahım ne olur çalmasın şu telefon derken sinsice çalan telefonun sesini duyuyorum.Bilin bakalım kim ?Başımın kuyruklu belası Devrim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Bu Ben
RomanceAh Bu Bendeyi okuduğunuzda kendinizden, hayatınızdan bir kesit bulacağınıza eminim.:))) Kelimelerin dünyasında kaybolmanız dileğiyle.. İyi Okumalarrrr :)))