İşte Bade ve Mertin sevgi (!) dolu ve bir o kadar ilginç tanışmasıı :)) Hayat onları nereye götürecek ? ya da başlarına neler getircek ? İlerleyen bölümlerde buluşmak dileğiyle iyi okumulaarr canlarrr :)))
BADENİN AĞZINDAN
Pazartesi
Havalara uçacağım birazdan.Tutmayın beni .Allahım acıdın değil mi sende bu perişan halime ?* Bugün pazartesi ve ben ilk defa erken çıkıyorum.Bence bu tarihi bir yere not almalıyım.İnanlara mucize olarak gösteririm.Malum her zaman başıma gelmiyor bu türlü olaylar.
Şirketten çıktığım gibi eve ışık hızıyla ulaşıyorum.İçeri girdiğim anda kendimi koltuğa attım.Yok böyle bir mutluluk arkadaş.Kumandayı resmen saldırarak elime alıyorum ve kanallarda geziniyorum.Bilin bakalım ilk kanalda var.Tabiki evlendirme programı.Amcanın bir tanesi çıkmış 90 yaşında diyorki:
“Emekliyim Esra Hanımcım Bağkurdan.Bir tane burada bir tanede köyde evim var ve bana yeni heyecanlar yaşatacak bir eş istiyorum.”
Amca heyecan senin neyine.Gelmişsin 90 yaşına otur ye emeklini.Heyecanlanıp napıcam canım benim he ?Anlatsana biraz.
.Benceben televizyonu kapatıp farklı bir şeyler denemem lazım yoksa olmaz böyle.Film izlemek en iyisi Dertsiz başım.En sonunda izlemekten hiç bıkmadığım ve en az on kere izlediğim Titanic filmini izlemeye kara veriyorum.Ya one güzel filmdir arkadaş.O nasıl bir aşk ki sen öyle denizlere attın kendini Jack.Ah ah Bak dertlendim yine.
***
Ya benim yüzüm gülmesin dimi ?Bade kim ki zaten Ben yetim ben garip böylede bağlarım Küçük Emraha.Neden mi küçük Emrah ?Çünkü o patansiyel var bende.Hele de kaderimde.Benim deli olmama ramak kalmışken kapımın kırıldığını hissettim.Yavaş ama yavaş arkadaşım Ama ben bunun kim olduğunu biliyorum.Zeynel.Belalım ya Töreyle alakam var mı benim acaba?Zeyneli onlar göndermiş olabilir mi? İşte görüldüğü üzere bir Bade dakika da defalarca saçmalayabilme kapasitesine sahiptir.
İçimde Zeynele saydıra saydıra kapıya gittim.Kapıyı açtığımda gördüğüm manzarayla donup kaldım.İpek paramparçaydı.Dumadan ağlıyordu.Hemen sarıldımOnu böyle görünce içimden bir şeyler acıdı sanki.İçerigirdiğinde önce sakinleşmesini bekledim.Su filan getirdim Biraz daha sakinleşince anlatmaya başladı
-Bade niye yaptı bana bunu?Ben ne yaptım ki ona.Ya ben ona bir yılımı verdim ve bugün yıldönümümüzdü.O kadar hazırlandım sürpriz yapmak için evine gittim ve onu başka biriyle bastım.Nasıl yapar bunu.”
Duyduklarımdan sonra çenemi yerden kaldırmaya çalıtım.O kadar şaşırdım ki Hayva.Kız bir yılını ona vereceğine gider bir inek alırdı bir sene boyunca onu besler en azından kız etinden sütünden faydalanırdı.Faydalı bir iş yapmış olurdu.Aslında bana sorsalar kim asla böyle bir şey yapmaz deseler Alpi gösterirdim.Ama napıcan anacım bunlar erkek değil mi hepsi aynı.Tamam kabul aradan sıyrılanlar var ama çoğu böyle.Yani anlamıyorum bir insana bağlanmak bu kadar mı zor.Hayır yapacakları şey adam olmak bunu da ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar.
-İpek ne diyeceğimi bilemiyorum.Nasıl böyle bir hayvanlık yaptı bilmiyorum ya da bir dakika biliyorum galiba .Alpin yaptığı şey bencillik ve aç gözlülükten başka bir şey deüil.Yaptığı şeyin hiçbir açıklaması yok.Y ada affedilir yanı.Bu bildiğin sadakatsizlik.Sakın kendini böyle biri için üzme Zor biliyorum ama sakın üzme tamam mı Anlaştık mı?
-Üzülmek değil benimkisi.Kullanılmış hissediyorum.Böyle bir kenara atılmış.Ve daha da sinirleniyorum.Bir de ne var biliyor musun hiç hissettirmedi ya nasıl bu kadar iyi oynadı ya da ben nasıl anlamadım bilmiyorum.Deseydi ki bana senden ayrılmak istiyorum inan bu kadar canım acımazdı .Kandırmasaydı beni.Benden çalmasaydı bir senemi.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Bu Ben
RomansaAh Bu Bendeyi okuduğunuzda kendinizden, hayatınızdan bir kesit bulacağınıza eminim.:))) Kelimelerin dünyasında kaybolmanız dileğiyle.. İyi Okumalarrrr :)))