9

1.6K 151 33
                                    

                       Capitolul 9

     ━━━━━━ • ✿ • ━━━━━━

Dau să-i întind mâna-

Dar simt cum ceva dur face contact cu fața mea.

- Trezește-te, lenoaso! Chicotește Katy, având în mână o pernă, acel obiect care a părut atât de dur cu fața mea.

- Mai dute dracului, Katy! Lasă-mă să dorm. Îi spun eu smiorcăindu-mă, astupându-mi întreaga față cu plapuma.

- Cum îți permiți să vorbești cu mine? Răutate mică ce ești! Acum ridică-te din pat! Încearcă ea să pară serioasă, ceea ce nu-i reușeşte deloc. Asta îmi place la ea, că deși e mai în vârstă decât mine, se poartă ca și cum ar fi o puștoaică cu care îmi permit să vorbesc cum vreau, fără să-mi fac griji că s-ar putea supăra.

- Tocmai mi-ai stricat un vis atât de... Atât de frumos! Îi spun încă având ochii închiși din cauza somnului.

- Și eu credeam că aveai un coșmar. Ai început să strigi, să îndrugi tot felul de prostioare fără sens, și îți întindeai mâinele în sus spre ceva. Începi să mă sperii rău de tot! Ce ai visat?

Nu doream să-i povestesc visul în detalii, deoarece nu vroiam să știe nimic din trecutul meu. De faptul că sunt singură pe acest pământ, fără mamă, fără tată și fără soră.
E ceva ce nu pot spune oricui.

- Doar am visat un băiat.

- Și ce făcea? Spune-mi! Sunt curioasă!

- Nu am visat nimic special. Doar un băiat care îmi cerea să-i dau mâna.

- Cred că era frumos băiatul de făceai atâta necaz prin somn.

- Mh. Îi dau afirmativ din cap pentru a-i da de înțeles că chiar era frumos.

- Şi te-ai gândit la ce ar putea să însemne visul ăsta?

- Normal că nu. E un vis ca toate celelalte. Cum ţi-am mai spus, nimic special.

- Eu am citit nişte articole despre vise şi semnificaţiile lor, şi se pare că în curând în viaţa ta va apărea un bărbat. Poate chiar va fi cel pe care l-ai visat.

- Katy, tu chiar crezi în toate prostiile?

- Nu chiar în toate. Doar că treaba cu visele e chiar adevărată. Mi s-a întâmplat şi mie să am un vis din ăsta, şi peste puţin timp totul a fost aşa cum am şi visat.

- A fost o coincidenţă. Crede-mă.

- Sigur nu a fost. Cum poţi să visezi într-o noapte un băiat necunoscut, iar a doua zi să dai peste el şi să începeţi o poveste de dragoste, şi după să spui că a fost o simplă coincidenţă. Să nu crezi că mint. Aşa poate să fie şi în cazul tău.

- Eh, oricum, eu nu cred în vise.

- Tu în nimic nu crezi niciodată.

Are dreptate. Doar că am învăţat să nu cred în orice şi în oricine.

După ce terminăm de vorbit apare și Yun în dormitorul meu, fiind cu o mătură în mână. Mă privea furioasă, ținând mătura pregătită pentru o mică bătaie ce va urma. Văzând-o aşa  încep să râd zgomotos, chiar dacă ştiu că vrea să-mi arate din nou o lecţie din cauza iresponsabilității mele, ce o scotea din fire. Sar rapid din pat și fug prin dormitor, având-o pe ea și mătura ei pe urmele mele. Oricum nu a reușit să mă prindă, iar ea s-a dat bătută în cele din urmă.

Înainte Să Te Fi Întâlnit // Kim Taehyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum