1.6K 167 53
                                    

                     Capitolul 10

     ━━━━━━ • ✿ • ━━━━━━

Au trecut trei zile de când acest băiat locuieşte în casa asta și ştiu că pare incredibil, dar încă nu l-am văzut niciodată şi nu pentru că fug de el, ci pentru că e mereu plecat de acasă şi se întoarce foarte târziu. Doar atât am aflat despre el, că îl cheamă Tae. De ar fi avut vreo poză pe perete, ceva indicii care să mă ajute să înțeleg cine dracu' e acest băiat și cum arată?!

Acum e seară și așteptăm ca prinţul să apară pe acasă. Chiar aş vrea să-l văd, pentru că m-am săturat să mă tot chinui să creez prin minte imaginea acestui băiat.

Am stat vreo jumătate de ceas, întinsă pe pat în timp ce mă holbam atent în pod de parcă aș fi văzut ceva impresionant pe el. Așteptam să vină ora somnului, fiindcă era prea devreme pentru a mă pune deja la somn. Tocmai când eram pregătită să las de pe mine uniforma de lucru, o văd pe Yun cum intră ca un vârtej în camera mea.

- Sun-Hi, ce faci? Tae, adică stăpânul a venit acasă şi vrea o cafea.

Văzând că nu prea mă grăbesc, închide uşa dormitorului meu şi se face comod lângă mine.

- Ţi-e frică de el sau cum să înţeleg?

- Nu aş spune chiar aşa, dar simt că prezenţa sa mă va intimida, cu atât mai mult că ştiu acum cât e de neprietenos.

- Crezi asta din cauza celor spuse de Katy şi Maria? Încerci să te fereşti de el din frica de a nu fi dată afară?

- Nu, pentru că...

- Pentru că ai încheiat un contract cu familia lor?

- Da, dar asta nu înseamnă că nu pot să-mi iau tălpăşiţa de aici dacă fac ceva ce nu trebuie. Stai! Cum? De unde știi despre contract? O întreb eu fiind de-a dreptul surprinsă. Sunt sigură că nu am spus nimănui nimic despre mine și despre acest contract.

- Eu ştiu tot. De fapt doamna Young mi-a spus tot.

- Ah... da. Am uitat că sunteți mâna dreaptă a Doamnei Young.

- Vreau să-ți spun ceva.

O privesc cu gura larg deschisă și cu niște ochi la fel de mari, fiind curioasă peste măsură. Doar îi dau rapid din cap în semn că poate continua.

- Ai grijă. Ai un dușman în casa asta şi nu mă refer la Tae. Persoana de care ar trebui să-ţi fie frică e doamna Young. Oricând ar putea să-ți facă ceva îngrozitor. Ai noroc de soțul ei că te place atât de mult. De n-ar fi fost el, sigur pățeai demult ceva rău.

- Ştiu. Domnul Mok mi-a spus despre asta, dar tot mă întreb. Dacă mă urăşte atât de mult, de ce m-a adus aici și mi-a dat şi un loc de muncă, când de fapt ar fi putut să mă lase să mă descurc de una singură fără ajutorul nimănui?!

- Ți-am spus mai devreme. Ai noroc de domnul Mok. El a rugat-o pe soția sa să te ia în casa lor. Chiar a dorit să anuleze contractul, dar soția sa a intervenit cu tot felul de amenințări și acuzații. El te iubește ca pe o fiică, la fel și pe sora ta. Totuși, la momentul dat sora ta se află în cel mai sigur loc, departe de mâinele dușmanilor. Îți dai seama ce ar fi putut să se întâmple cu ea dacă rămânea de una singură acasă cu bețivul ăla?!

Acum mă simțeam îngrozitor. Aproape că am și uitat de Yoora. Din cauza muncii mele, mintea mea a fost ocupată doar cu gânduri legate de acest loc și de oamenii care continuă să-mi bântuie viața. Mă urăsc pentru faptul că sunt o soră atât de rea, și că nu am fost de mult timp să o vizitez, dar am fost ocupată peste măsură în ultima vreme. Nu aveam cum să o vizitez.

Înainte Să Te Fi Întâlnit // Kim Taehyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum