Riddhima look up to see her patient standing near the door... Smiling she stood up and goes near to her and gave her a hug...
Riddhima: Sapna...
Sapna: Kaise ho Riddhima...
Riddhima: Main tik hoon... Aur Sonam kaise hai...
Sapna: She is doing gr8...
Riddhima: Saat main nehi laayi use...
Sapna: Haan woh Amit ki saat hai...
Riddhima ask her to come and ask her to sit while she sits on her chair...
Sapna: So...
Riddhima: Sapna... Im really happy... U r doing really well... But be really careful Sapna... u r also a doctor na... u should know how careful u should be on these days...
Sapna: Haan Riddhima... I will take care... Aur Amit haina...
Riddhima: Woh toh hai... But I want u to take good rest for the coming 1month... After that u can do little work at home... LITTLE... Not much ok...
Sapna: Haan Riddhima... I will take care...
Riddhima and Sapna were talking, when someone knocks...
Riddhima: Come in...
When Riddhima give permission Armaan open the door and enter... He was smiling...
Armaan: Hi Basket...
Riddhima: Armaan... Yeh hospital hai...
Armaan: Haan toh...
Riddhima: Can't u see im busy...
Armaan: Toh andar aaneke liye permission kyu diya...
Riddhima: Armaan... How will I know it was u...
Armaan: Yeah... I will come later...
Sapna: It's really ok Armaan... She turns to face him... Armaan was still standing near the door...
Armaan: Sapna... Tum yaha...
Sapna: Haan kyu... Can't I come here... Aren't I welcome here anymore...
Armaan: Nehi nehi... It's not like that... Amit aur Angel kaha hai...
Sapna: Woh dohno ghar par hai...
Armaan: Ahcha...
Riddhima: Armaan... Tum yaha kyu aaya... Kuch kaamta kya... Tum leave par ta na...
Armaan: Haan Basket... Aur aajke liye mera kaam hogaya hai, so I just came back... Aur tumne Sapna koh bata dhiya...
Riddhima: Kya...
Armaan: Basket... Kal raat jo huva uski baare main...
Then only Riddhima got wht Armaan was talking about... She blush when she remember atlast their engagement and married date was fixed... Armaan saw how she was going red and Sapna too saw...
Sapna: Am I missing something...
Riddhima: Haan who we want to tell u guys good news...
Armaan: Lekin we need Amit and u to be together...
Sapna: Kyu... Mujhe batao... Main Amit koh bataungi...
Armaan: Nehi nehi... Ek kaam karo... Tomorrow night duty ki baad we will visit u guys...
Sapna: Ok... So dinner at my place tomorrow night... Aur mujhe bhi sabko ek khush khabar dena hai...
Armaan: Really... Chalo 8 baje hum waha poach jaunga...
YOU ARE READING
Dill Mill Gayye 3 - AR FF -
FanfictionStory Continue From Where It End In Season 2 How AR Live Their Life Together, facing problems together...