ON AR ENGAGEMENT...
Everyone wakes up early as it was a busy day ahead... Before the engagement, all the ladies were putting mehendi after breakfast...
In the garden, there was a tent for the ladies... Armaan with all the boys and Shashank were busy with the other preparation...
Ladies were putting Mehendi on their hands with their respective partner's name... Little Sonam also put Mehendi on her cute little hand...
Sonam: Didi... Dehko meri mehendi koh...
Sonam came to Riddhima who was putting mehendi on her hand... Riddhima look at her hand...
Riddhima: Kitna pyaara hai Angle...
Sonam: Aapki dihkao na mujhe...
She said cutely... Riddhima give space Sonam to sit on her lap and forward her hand showing her mehendi to Sonam...
Sonam: Didi... Yeh A' Kyu... Aapki name toh R' se shuru hota haina... Dehko meri hand main toh S' likha hai...
Sapna: Princess... Jab aap big girl banungi toh aapko pata chalega big girl ki hand main apni name ki pehle letter kyu nehi likhti...
Sonam: Mommy... Abhi batao na...
Sapna: Princess...
Riddhima: Sapna... Chodo na... Angle... Mere haat main A' issiliye likha kyunki meri shaadi tumhari Armaan bhaiyya se hone wala hai... Jab koi ladki koh koi ladka pasand aayengi toh jab us ladki apne haat main mehendi lagati hai toh uski pehli letter haat main likhti hai...
Sonam: Lekin aisa kyu didu...
Riddhima: Aise main pata chalta hai hum us ladke koh kitna pyaar karte hai... Ab dehko tumhari mom ki haat main A' Likha hai...
Sonam: Mommy... Apne haat dihkao please...
Sonam forward her hand and she saw A' written...
Sapna: Ab tik haina Princess...
Sonam: Haan mommy... Waise abhi bhi mujhe tohda doubt hai...
Riddhima: Angel... Jab tum big girl banengi, baaki sab clear hojaengi ok...
Sonam: Ok Didi...
Padma: Chalo... Ab sab log jaakar tohda araam karo... Lunch ki baad araam karne ka time nehi milengi... Riddhima beti... Tum bhi araam karo... Tumhe aur baaki sabko parlor bhi jaana haina...
Anjali: Mom... Armaan ne parlor main appointment li na...
Padma: Haan Anjali... Tum Riddhima koh lekar apne karme main jao abhi... Aur lunch ki baad main tujhe parlor ki card de dhungi...
Everyone went to their respective room to rest before lunch...
ON RIDDHIMA/ANJALI ROOM...
Anjali got ready to leave to have lunch... Riddhima was sitting near the window... She was looking out to the garden...
Anjali: Ridzy... Tumne abhi tak tayyar nehi huva... Chalo jaldi karo... Lunch ki baat humhe parlor ke liye nikalna hai...
Riddhima: Di... Aap jao... Main tayyar hokar, 20mins main milti hoon...
Anjali: Jaldi karna Ridzy... Aur tumne toh abhi tak mehendi bhi wash nehi ki...
Riddhima: Di... Main jaa rahi hoon...
Riddhima look at Anjali who came to her... Before leaving, Anjali kiss her cheek and leave... Riddhima look back outside to see Sonam playing with Amit and Abhi... Sapna and Nikki were sitting on the bench not far away from them... Atul was on a call... Armaan wasn't nowhere to seen...
YOU ARE READING
Dill Mill Gayye 3 - AR FF -
FanficStory Continue From Where It End In Season 2 How AR Live Their Life Together, facing problems together...