Po wyjściu rodziny z domu postanowiłam przespać się kilka godzin. Obudziła się około 19:30. Większość mojej rodziny zauważyła, że coraz częściej się ważę i mierzę w tali. Wiedzą to wszystko od Marysi. Ona im zawsze wszystko mówi co robię, po woli zaczęli mieć w dupie to co robię i co mówię. Mogłabym zacząć palić papierosy i by nie zareagowali, powoli przestają mnie widzieć. Matka zajęta pracą... ojciec też... a brat ma rodzinę dziewczynę i rocznego syna. Zostałam sama. Często przesiaduję w domu sama albo idę z jedną znajomą na urbex lub porobić jej zdjęcia bo podobno nieźle mi to wychodzi. Gdy idziemy porobić zdjęcia zawsze idziemy w jakieś od ludne miejsca, nikt ci nie przeszkadza, nie gapi się na ciebie i przede wszystkim nie wyśmieje cię, że nie robisz tego "profesjonalnie" . A gdy przesiaduję w domu... sama... to albo rysuję, słucham muzyki albo śpię. Jakby to nie którzy nazwali typowy emoś. A gdy jestem w szkole to najczęściej na przerwach się uczę albo słucham muzy albo przeglądam fejsa tok jak wszyscy, ale najczęściej chyba to pierwsze. Będąc w temacie szkoły nie miałam jakiś fantastycznych ocen. Co prawda zdarzały się wyjątki kiedy dostaje 6-stki lub 5-tki ale tak to jechałam na 4, ale i tak i tak byłam najmądrzejsza z mojej klasy. Nikt się mną nie przejmował jedynie pewnego dnia moja znajoma teraz dobra przyjaciółka Liza to zauważyła. Pewnego dnia gdy siedziałam sama na przerwie w rogu podeszła do mnie i powiedziała "Hej. Co tam? Czemu siedzisz sama?" I od tamtego momentu wszystko się zmieniło...
Hejcia. Mam nadzieje że ten rozdział bardziej wam się podobał niż tamten. Wszelkie uwagi na temat książki poproszę w komentarzach.
Ciao~ Autorka =^.^=
YOU ARE READING
(NIE)Wszystko okej
Teen FictionTa książka opowiada o dziewczynie z anoreksja i depresją. Cała jej historia zaczyna się w 7 klasie szkoły podstawowej. A co zdarzy się dalej? Czy dziewczyna wyjdzie z anoreksji i depresji? Zapraszam do książki c;