Má hlava se pohupovala do rytmu písničky, ruce jsem zvedla nad hlavu a máchala s nimi. Podívala jsem se mu do očí a usmála se na něj. V krvi mi koloval alkohol, který působil na můj mozek. Chtěla jsem ho, tak moc jsem ho chtěla. Boky jsem hýbala sem a tam a svůdně se kousala do rtu. Jeho ruce chytly ty moje a daly mi je kolem jeho krku, poté sjel rukama na moje boky a přitáhl si mě blíž.
"Panebože si tak sexy," promluvil. Šel z něj cítit alkohol, spousta alkoholu.
"To ty taky," zašeptala jsem směrem k němu. Pomalu jsem se s ním začala vrtět do rytmu hudby. Navzájem jsme se kopírovali, jako kdybychom přesně věděli, jak se který z nás pohne. Chtěla jsem víc, mnohem víc, a tak jsem se k němu přitiskla, až jsem mohla cítit jeho vypracované břišní svaly. Pravá ruka mi sjela na jeho vypracované svalstvo na rukou, které jsem zmáčkla. Z úst mu vyšel výdech a rukama mě hned otočil zády k němu. Přirazil mě tvrdě k sobě a ruce obmotal kolem mého břicha. Boky jsem hýbala napravo a nalevo, párkrát jsem přirazila dozadu. Hlavu měl položenou u mého ucha a vzdychal mi do něj.
"Chci tě tak moc ojet," zašeptal mi do ucha.
"To já taky Harry," rychle jsem se k němu otočila, rukou nahmatala tu jeho a začala ho táhnout k záchodům. Vrtěla jsem zadkem a byla si dostatečně dost vědoma toho, že od něj nedokáže odtáhnout oči.
"Sakra já tě tak ojedu," přitiskl mě ke zdi a jeho rty se přitiskly na ty moje.
"No nevím kdo koho pořádně ojede," usmála jsem se na něj, na což zavrčel, vyhoupl mě tak, abych si kolem něj musela obmotat nohy a vešel se mnou na dámské záchody.
Ahoj!!! :) Nwm, jestli si mě ještě někdo pamatuje, ale pokud ano, tak tady mám pro Vás nový příběh. Je to asi rok, co jsem vůbec nic nenapsala a já se vracím... :) "Uklidila" jsem si trochu profil, srovnala si myšlenky a mám zase chuť psát, takže jen doufám, že se najde někdo, kdo si bude chtít mojí povídku přečíst, budu ráda za jakýkoliv ohlas. :) Omlouvám se za případné chyby, které jsem přehlédla v zápalu psaní. ;)
Vaše vylele.
ČTEŠ
Havana // h.s.
FanfictionCo najdeš v Havaně, to tam taky zůstane. A oni tak moc potřebovali do Havany.