Harry
Narazil jsem ji na přepážku kabinky, do které jsem si ji donesl. Svoje rty jsem měl zapletené mezi ty její a rukama jsem si ji přidržoval za ten její pevný zadek, aby náhodou nespadla. Nohy utáhla kolem mého pasu a rukama, kterýma mě svírala za krkem si mě přitáhla a lehce se vytáhla. Najednou se tak na mě její oči dívaly z vrchu a já se toho pohledu nemohl nabažit. Prsty zajela do mých vlasů a zatáhla za ně, až jsem musel svojí hlavu více zaklonit. Jakmile jsem tak učinil, její rty se opět střetly s těmi mými. Jazykem mi přejela po spodním rtu, abych jí dal přístup do své pusy. Líbilo se mi, jak se to všechno snažila vést, ale takovou drzost jsem jí nemohl nechat jen tak projít. Odtáhl jsem se s ní od přepážky a tvrději přirazil zpátky. Zuby jsem skousnul její spodní ret a dál ji líbal. Ruce mi začaly bloudit po jejím těle s doufáním, že se snad svýma nohama dokáže udržet kolem mého pasu sama.
"Ahh..." vydechla, když jsem se odtrhl od jejích rtů a hlavu zabořil do jejího krku. Ten jsem ji lehce okusoval a líbal. Hledal jsem všechna místečka, která bych mohl využít proti ní a zkurveně jich bylo moc.
Nepamatoval jsem si, jak jsem se dostal od myšlenky pomalého sexuálního provokování k sexu teď a tady, ale dál jsem nemohl. Tak moc mě vyprovokovala těmi svými pohyby, navíc to ona mě začala sem vést, já jsem ji jen dal jasně najevo, co s ní mám v plánu.
"Možná bych ti mohl ukázat ty části, které jsem měl minule namysli," zašeptal jsem blízko jejího ucha. Rty jsem pak po něm lehce přejel a odtáhl se. "Například tahle část..." chytl jsem v rychlosti obě její půlky zadku. Okamžitě jsem se musel zachechtat, když vypískla a nadskočila tak, že jsem k tomu musel přidat ještě výdech, protože se její rozkrok otřel o ten můj. "Nebo snad tahle..." jel sem pravou rukou nahoru a dotkl se jejího pravého prsníku. Ten výdech byl jako krásný bonus k dobře odváděné práci. "Ale snad tahle je nejoblíben..." zasekl se mi vzduch i slova v krku, když mi ho její ruka zmáčkla. Zavřel jsem oči a otevřel je až v záklonu, kdy jsem konečně vypustil vzduch z úst a opět se nadechnul.
"Ale copak, že by nějaký problém?" zeptala se a stejně jako já před tím mi to šeptala do mého ucha. Ani jsem se na ni nemusel pořádně podívat, abych viděl ten její vítězoslavný úsměv. Zavrčel jsem v odpovědi a své ruce jsem přesunul na její obmotané nohy, kterých jsem se dotknul, abych ji dal najevo, že je má spustit dolů.
Když to udělala, opět byla o kousek menší, takže jsem lehce sklonil hlavu, abych se jí mohl podívat do očí a velmi rychle se svými rty dotknout těch jejích. Jenom o kousíček jsem se odtáhl, abych nakonec mohl svoje rty přitisknout na ty její znovu a pak se líně přesunovat na její čelist do které jsem ji hryzl.
"Mmm," zapředla a položila svoje ruce na má ramena. Tváře se mi lehce zkroutily do úsměvu, ale jinak jsem se dál věnoval její čelisti. Poté jsem postupoval po jejím krku, kde jsem nechal pár letmých polibků. Když jsem se dostal k lemu jejích šatů odtáhl jsem se a na scénu nastoupily moje ruce, které se jí dotkly pod koleny a poté putovaly nahoru, když dojely ke spodnímu lemu šatů, začaly je vyhrnovat, aby se dostaly až k jejímu spodnímu prádlu, o kterém jsem díky jemným výstupkům na šatech věděl. Prsty jsem se zahákl za lem velmi odvážných černých tang, které byly celé krajkové. Táhl jsem je dolů po jejích stehnech a opět jsem nezapomněl se dotýkat její kůže. Stahoval jsem je docela pomalu, ale když se její ruce zapletly do mých vlasů a stiskly je v náznaku nadrženosti a nedočkavosti, moje ruce přidaly na tempu. Dostal jsem se dolu k chodidlům, které měla v podpatkách a rychle jsem ji pomohl je přes ně převléct. V ruce jsem svíral kalhotky a vytáhl se opět do své obvyklé výšky, abych jí ukázal, jak je skládám na půlku a zastrkávám si je do zadní kapsy svých džínů. Na jejích rtech se usadil ještě větší úsměv, který v sobě skrýval tolik nadrženosti, že by se někteří udělali jen z tohoto. Moje pravá noha se dostala mezi ty její, které jsem od sebe nepatrně rozkročil. Po velmi krátkém pohledu do jejích očí jsem se opět ocitl tváří u jejích chodidel.
ČTEŠ
Havana // h.s.
FanfictionCo najdeš v Havaně, to tam taky zůstane. A oni tak moc potřebovali do Havany.