Chapter 3

22 4 3
                                    


Laura

"Jednu tequilu!" zakřičela jsem na barmana, který se právě oháněl za barem a pod jeho rukama během pár minut prošlo tolik alkoholu, kolik bych v životě nedokázala zkonzumovat.

Opřela jsem se o pult a čekala až barman bude mít čas splnit mojí objednávku. Trošku jsem se postavila na špičky a lokty jsem se opřela o bar. Moc dobře jsem si uvědomovala, že spoustu mužům v klubu jsem skoro nabízela pohled na moje černé krajkované tanga, které jsem měla pod těmi krátkými a hlavně upnutými černými šaty, které měly ze zadu véčko z krásné krajky. Tím pádem mě šaty dělaly velmi sexy, ale zároveň jsem pro ty samce tam na parketu působila i lehce roztomile a hravě, protože o tom krajka přeci je.

"Jedna tequila pro slečnu," řekl barman svojí lámanou angličtinou a položil přede mě skleničku s tequilou. "Bude to..."

"¿Puedo invitarte?" (Můžu vás pozvat?) ozvalo se vedle mě a tak jsem se narovnala a otočila se stále opřená o pult k původci té otázky. Jelikož jsem se španělsky učila spolu s francouzštinou, ještě jsem si něco pamatovala, takže jsem přesně věděla, na co se tento sexy chlapík ptal. A sexy vážně byl. Nakrátko střižené tmavé vlasy mu ladily k jemným fousům na jeho tváři. Vypadal velmi mužně a to jsem ani nemusela sjet očima na jeho odhalený hrudník, který byl vidět díky rozepnuté košili.

Zahryzla jsem se do svého spodního rtu, jakmile jsem dokončila vnější prohlídku jeho těla a nakonec odpověděla: "¿Por qué no..?" (Proč ne...?)

Velmi sexy Kubánec se otočil k barmanovi a chvíli s ním mluvil o své objednávce. Jakmile i před ním přistála sklenička se stejně zbarvenou tekutinou, jako jsem měla já, vytáhl ze své zadní kapsy kraťasů peněženku. Z té nakonec vytáhl několik bankovek a položil je na pult. Barman si peníze převzal a ještě něco neznámému Kubánci pověděl, na což se oba dva zasmáli. Bohužel jsem se svými základy nedokázala vyvodit, co přesně si řekli. Nechala jsem to ale plavat a svojí ruku jsem natáhla po své skleničce.

"¡Salud!" (Na zdraví!) pozdvihl mým směrem skleničku. Lehce se tělem přiblížil, aby mohl svojí skleničku střetnout s tou mojí ve velmi jemném ťuknutí. Nakonec obsah své skleničky vyklopil do svých úst bez nějaké limetky či citrónu. Prostě to vypil jako správný Mexičan, a protože jsem nechtěla být pozadu, přitiskla jsem svojí skleničku k ústům a naklonila ji. Hořká tekutina mi projela krkem, takže jsem se nad tím zašklebila. Trochu mě zapálilo v krku potom, co tequila opustila oblast mého krku a šířila se dál do mého těla, které zahřívala jako každý jiný alkohol.

"¡Vamos a bailar!" (Pojďme tančit!) zavelel a aniž by čekal nějakou mojí reakci, rychle položil svojí skleničku na pult a zatáhl mě za ruku k parketu. Jen tak, tak jsem stačila svojí skleničku odložit také. Poté jsem se nechala táhnout tím Kubáncem doprostřed parketu.

Jakmile jsme se dostali přibližně doprostřed, konečně se na mě otočil. Na jeho tváři převládal úsměv, když se začal hýbat do rytmu Rockstar. Svojí rukou chytl tu mou a naznačil mi, abych začala také tancovat. Nelíbilo se mi, jak mi rozkazoval, ale i přesto jsem tedy svoje boky rozpohybovala. Své ruce jsem zvedla k mým vlasům, které jsem stiskla jemně v pěsti. Boky se mi vrtily v rytmu hudby doprava a poté zase doleva. Po chvilce jsem ve vlasech nechala jen jednu ruku a druhou se přitáhla ke Kubánci. Ten se svojí nohou pokusil vtěsnat mezi ty mé, jakmile jsem mu to dovolila, oba dva jsme se pokrčily v kolenou a začali se spolu hýbat napravo a nalevo. Moc dlouho nám to však nevydrželo, protože píseň skončila.

V reproduktorech jsem zaslechla první tóny Hola. Odtáhla jsem se od svého tanečního partnera a začala se energicky vrtět sama. Ruce jsem zvedala do vzduchu a rty naznačovala text písně přitom, co jsem se dívala na mého spolutanečníka. Udělala jsem před ním otočku a pak se zase kroutila. Nezapomněla jsem občas vystrčit svůj zadek a občas ho také natočit jeho směrem, aby ho pořádně viděl. Také svůj dekolt jsem mu párkrát přiblížila. Jeho ruce zabloudily opět k mým bokům a přitáhly si mě blíž k němu. Dál jsem pokračovala v mém rytmu pohybů. Ke konci písničky moje ruka vzala tu jeho nabídnutou a nechala jsem se zatočit.

Havana // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat