Keyt:MANCA NEMERNICULE!!!!!
Black:CU MARE PLACERE DAR MAI INCET TE ROG!
Keyt:Oooo oooo...Ari o sa ma omoare......si profi la felll....
Keyt:Mișcate HANDICAPATULE!!!!
Black:Ho ma HANDY!!!!
Keyt:Fitar rasa ta de copil prost si retardat!!!
Keyt:Îmi iau puișorul(un ferari negru) si merg cu calm.Da date ba handicapatule de pe banda mea!
După unșpe mi de ani si unșpe mi de înjurături a pai mai ajung si eu la liceu jumătate întreaga si jumătate un sac cu nervi!
Max:Mai mai mai ia uite pe cine avem noi aici! Ba Keyt tia mușcat pisica limba!?
Keyt:Sati taie tie popa limba Desteptule sau macar să-mi dea mie foarfeca!
Max:......cri cri cri......😹
Max:Ști Keyt azi nu facem mate.....!
Keyt:Scuza-ma,ma confunzi cu cineva căruia chiar ii pasa ce spui tu!
Max:Apropo iam văzut pe Ariana si pe Black cum se sărutau la coltul liceului
Keyt:Ce ba.....ma apropo de el pana mai sunt doar câțiva centimetri pana sa ne atingem
Max:Vezi ca numi poți rezista!...se pare ca se amuza copios de reacția mea!
Keyt:Ești penibil!
Max:Sa mori tu!
Keyt:Sa mori!.....ma îndepărtez de el pentru ca stiu ca daca voi mai rămâne chestia asta va dura pana la nesfârșit si nu vreau sai fac pe plac dobitocului!
Max:Ne vedem mai târziu!
Keyt:Asta so crezi.........ce nai.......WTF......fratemiu si Ari sunt împreună...............nush ce sa fac sa ma bucur sau sai dau vro doua lu fratemiu.......
Având in vedere ca știam ca se plac ii voi lăsa in pace si ma voi bucura inclusiv ca stiu ca Black e pe mâini bune deci e ok........
Keyt:Felicitări!
Ari:Keyt! Îți pot explica! Eu doar....noi doar.....mai cata plângea........
Keyt:Nu Ari e inregula sunt fericita pentru voi.....o prind înainte de a cădea din picioare.......
Ari&Black:Serios!!!?????
Keyt:Da! Acum va pup dragilor! Merg la ora!
Black:Keyt la ora? Mai rar vezi.......
Ma așez lângă Michaell.
Keyt:Hei!
Michaell:Cu mine vorbesti?!
Keyt:Nu!!.....cu pereți!...logic ca cu tine mortăciuneo..!!!
Michaell:Ușor ușor pisi!
Key:Miauu...vezi ca zgari.........
Michaell:Bine pisi asculta vrei sa ma ajuți sa fac o fata geloasa!?
Keyt:Care fata si ma bag?
Michaell:Asta nu contează.....te bagi?
Keyt:Bine!
Michaell:Ok sarutama!
Keyt:C........ee.......
Simt cum buzele lui sunt la câțiva centimetri de ale mele urmând sa ne sărutam pana când suntem întrerupți de....de.....Max.......fac ochi mari cat cepele iar Michaell începe sa rada copios....
Max:Ce doamne faceți voi doi!?...si se năpustește asupra lui Michaell....
Keyt:Calmeazate frate.....omul astai greu sa mor eu........cat are 1 tona?
Keyt:Max calmeazate!!!!
Michaell:Ooo...cineva e gelos!.........
Keyt&Max:Ce!?
Michaell:Voi nu mați auzit sau ce.....Max pleacă nervos in timp ce eu vreau niste explicați!!
Keyt:Ce ai vrut sa insinuezi?
Michaell:NMK!!!si începe sa fluere....
Nu ma las mai prejos si il sărut si eu......
Michaell:Ce faci tu chiar nu înțelegi ce vreau sa fac...?!
Keyt:Nu ce încerci?
Michaell:Lăsa nu contează!
Ora sa terminat repede după care Michaell ma întrebat daca vreau sa fac cunoștință cu rivali....adică echipa Haul si normal cam vrut!
Michaell:Bine hai......ma luat de mana si ma dus spre echipa lui.......
Mara&Sarah:Salut!
Keyt:Hei!
Michaell:Hei gasca!ea e noua mea iubita!După care ma săruta scurt....
Mara:Serios!
Vine Mara si Sarah lângă noi pentru ca Max care deja încerca sa ne soarba din priviri si se pare ca nu vroiau sa audă....Sarah:Stiu ce încercați sa faceți!!!
Keyt:Ce?
Sarah:Încerci sal faci gelos pe fratemiu!! Haha....rade victorioasa.....
Sarah:Pentru ca ști ca te place!
Keyt:Stai!!!Max pa place!?
Michaell:Pai tu ce credeai!Când ai intrat in clasa si a văzut ca ne sărutam mai cata sarea la propriu pe mine deci..............
CITEȘTI
,,Queen"
Teen FictionEste vorba despre o fata pe nume Kitley Smith.O Bad Girl si noaptea o fata cu care toți ar vrea sa se întreacă si chiar sa se bata. Este o luptătoare ai carei inimi ii este furata de rivalul ei cel mai Mare