Vampiri....

245 11 0
                                    

Mark ma ia de mana si ma trage din acea încăpere

Mark:De-acum voi sta doar după tine! Părea prea serios....

Eu:Ok!Zâmbesc spre el.

După ore urma ca Mark sa ma conducă acasă.Super tare!

Când am ajuns in fata casei mam întors spre el ,el sarutanduma....(fericita user31937884 !?❤👽)

Nu știam ce sa spun....

Eu:Eu....cred ca mam inrosit.....nu știam ce sa mai zic.....

Mark:Scuze...e vina mea.....nu trebuia sa fac asta.....

Deja era rușinat asa ca lam sărutat si eu o data.....simțeam cum obraji îmi iau foc.....

Mark:sti....poate ai vrea nush....sa fim împreună.....

Eu:Sigur!ok sunt mult mai curajoasa 😹

Mark:Super!Ne vedem mai târziu....

Eu:Sigur!După care il sărut pe obraz si intru in casa....

Observ ca ochi mei se făcuseră iar roși.......

Arătăm.....ca un vampir.....

Merg șimi fac un dus.După care ma schimb asa:

După care ma schimb asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cineva ciocănea la ușă...

Mama a răspuns...

Eu:Hey mama!Cine era!?

Mama:E timpul sai spunem....

Tata:Dap!Spunei tu....😹😹😹😹

Mama:Când teai născut era perioada cu vampiri si chesti dăstea....si se pare ca si tatăl tau era vampir.....

Si eu am fost muscata de un alt vampir.....cea ce nu a fost ok....si nu puteam lua sânge de la tatăl tau asa ca regina vampirilor nea ajutat....tia dat o parte din puterile ei...asa ajutanduma......cu o condiție....ai fost promisa printului când veți creste.....scrisoarea asta este invitația spre petrecere.....va trebui sa mergi.....

Eu:Dar viața mea...dece nu mi-ați spus...prieteni mei...ce se va întâmpla cu mine....ce se va întâmpla cu voi....

Tata:Viața ta va continua acolo....era prea mica.....tu vei fi ajutata de regina pentru ați descoperi puterile.....noi vom fi bine...prieteni tai habar navem......

,,Queen"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum